Meillä on kaikkien lasten kanssa toimittu näin : laitokselta kotiin tultua ollaan aina laitetu lapset nukkumaan omaan sänkyyn.Vanhin muksu nukkui meidän kanssa samassa makkarissa kun silloin ei muuta ollut.Kaksoset nukkui ekat kuukaudet meidän makkarissa ettei vanhin olisi häiriintynyt yösyömisistä.Ikinä ei olla nukutettu/käyty samaan sänkyyn nukkumaan.Yöheräämiset on loppuneet 3-5kk iässä ja nukkumaan ovat oppineet käymään ihan itsekseen.Nyt nukkuvat 1v4kk 13 tunnin yöunia vanhin vähän vähemmän.Jotain vikaahan tässä varmasti on?