Ei minusta Timpan perheessa mitään ole väärin tehty. Eikös pääasia ole, että yöllä nukutaan. Ja jos kaikki nukkuvat ja ovat tyytyväisiä, niin mitä väärää siitä vielä pitäisi löytää?
Meillä kaksi kaksi vanhinta ovat nukkuneet omissa sängyissään ja kuopus 9kk nukkuu perhepedissä. Meillä nukkumiset hoidetaan niin, miten lapselle on paras. Sen verran arvostamme omaa yöunta =)
Meillä kaksi kaksi vanhinta ovat nukkuneet omissa sängyissään ja kuopus 9kk nukkuu perhepedissä. Meillä nukkumiset hoidetaan niin, miten lapselle on paras. Sen verran arvostamme omaa yöunta =)