V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pikainen kommentointi: opettele lukemaan, mies töissä ja minä opiskelen.
Jos päiväkodissa ulkoillaan ihan kunnon sateellakin ja lasten takit kestävät "jonkin verran" sadetta niin minun tulkintani mukaan ne ei ole säänmukaiset vaatteet. Jos takit taas kestävät kunnolla sadetta niin silloin ovat ok.
Ja päiväkodille se että ei ole varaa ostaa lapsille niitä säänmukaisia vaatteita kuulostaa kieltämättä huolestuttavalta, siksi varmaan sitten tekevät ilmoituksen.
Tiedätkö VANHEMMAT PÄÄTTTÄÄ lapsen asiallisesta pukeutumisesta.EI LAPSET! En yhtään ihmettele maalaisälliä käyttäviltä tädeiltä tulee kommenttia. VANHEMPIEN tehtävä on vaatetta lapset asian mukaisesti ja puhtaisiin vaatteisiin. Siinä ei sillä räkänokalla ole nokan koputtamista. Ottakaa nyt vastuuta. Tulee paljon suurempiakin "kurjia " asioita elämässä kuin väärän väriset kurikset. Vai kasvaako teilläkin lapsi jolle ei mikää työ tai opiskelu paikka kelpaa kun aina on joku syy miks asia on niiiiiiiin kamala.
Rupeatko sinä kiistelemään päiväkodin kanssa lapsen tarpeesta sadetakkiin? Mä väitän että normaalit vanhemmat ei ala kiistellä vaan hankkiivat sen takin, kun päiväkoti sellaista pyytää. Itse en ainakaan alkaisi kinata ja väittämään vastaan noin pienestä asiasta.
koska emme ole ennenkään tarvinneet sadetakkia. Esikoisella oli joskus sadetakki, jota käytettiin ehkä 1-2 kertaa, koska oli niin epäkäytännöllinen kuumuuden/hiostavuuden, jäykkyyden ja sen takia, ettei kovalla sateella olla ulkona. Sitten jos lapset itse sanoo, että äiti osta sadetakki kun olen kaatosateella ulkona niin sitten ostan. Voiko lto/päiväkoti pakottaa ostamaan sadetakin? Saas nähdä mitä sanovat sosiaalitoimistossa.