lasten sairaudet ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stressaaja

Vieras
Meidän pienillä on viime aikoina ollut paljon flunssaa ja mahatautia. Ja mua niin ahdistaa, väsyttää ja pelottaa lasten sairastelu! Pelkään, että joskus vielä tulee jotain vakavaa.. tai en mä oikein tiedä mikä siinä niin ahdistaa?!

Oonkohan mä jotenkin herkkä/masentunut vai ahdistaako kaikkia äitejä samalla tavalla?

Ahdistihan se :/ . Meillä sairasteltiin korvia ja keuhkoja ja sitä vakavampaakin/epäilyksiä vakavammasta riitti.
Olo oli joskus aika hiton surkea, siis henkisesti.
Tottakai sitä pelkää ja suree, kun omat rakkaat lapset ovat jatkuvasti sairaina.

Onhan se rankkaa. Mua helpotti kuitenkin se, kun luin jostain että 2-vuotias voi hyvinkin olla sairastanut jo 15 flunssaa/nuhaa elämänsä aikana, ja se on ihan normaalia. Lisäksi yksi luontaisterapeutti tuttavani aina sanoo, että hyvä vaan sairastaa pienenä ja kerätä vastustuskykyä. Monet sellaiset lapset, jotka pieninä ovat olleet täysin terveitä ja sairastaneet vähän, voivat sitten kouluikäisinä saadakin kaikki mahdolliset pöpöt.

kyllä kyllä. mä stressaan kyllä nyt vähän eristä mutta kuitenki.. tänään saatiin lähete fysioterapeutille, pelkään että kaikki on nyt huonosti.. (vauva 4kk) :,( pelottaa ja ahdistaa.

Kyllä muakin ahdistaa. Lähinnä se, et jos tauti oikein pahenee ja joutuu sairaalahoitoon. Etenkin mahatautia pelkään tästä syystä erityisesti. Ja kolmannella lapsella flunssakin äityy aina tosi kamalaks...

Ihan normi äiti olet :) Juuri tuollaisen ahdistuksen vuoksi meidän haaveet iltatähdestä sai jäädä toteutumatta. Nyt on niiiiiiin paljon helpompaa, kun lapset isompia, eikä sairauksia ole enää niin paljon. Tuo taapero- ja leikki-ikä ovat jääneet tosi ahdistavina mieleen.

Yhteistyössä