V
vieras
Vieras
minulla on kokemuksia lastensuojelusta ja sanoisin että pysykää kaukana sieltä, lukekaa netistä myös Jukka P. Roosin kirjoituksia, saattaa mieli muuttua hienosta suomalaisesta lastensuojelujärjestelmästä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Äidin sairastuminen syynä huostaanottoon? Siis mitä ilmeisemmin kai masennus, mutta miksi isä ei sillon heti saanut huoltajuutta?
Kuinka tässä uskaltaa väsymykseen enää apua hakeakaan...![]()
Niillä oli yhteishuoltajuus heti. Kaikkea isän tilanteeseen liittyviä asioita ei kerrota lehdessä.
Jos vanhemmat olisivat kaikin puolin mallikelpoisia ja lasten paras olisi ollut isän luona, näin olisi tehty heti. Missä isä oli silloin, kun äiti sairasti? Näitä tietoja meillä ei olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Äidin sairastuminen syynä huostaanottoon? Siis mitä ilmeisemmin kai masennus, mutta miksi isä ei sillon heti saanut huoltajuutta?
Niillä oli yhteishuoltajuus heti. Kaikkea isän tilanteeseen liittyviä asioita ei kerrota lehdessä.
Jos vanhemmat olisivat kaikin puolin mallikelpoisia ja lasten paras olisi ollut isän luona, näin olisi tehty heti. Missä isä oli silloin, kun äiti sairasti? Näitä tietoja meillä ei olekaan.
Eikä kerrota myöskään lasten ongelmista esim. lintsaus koulusta tms.
Näin. Huostaanottoa ei myöskään voi purkaa, jos purkaminen on lapsen edun vastaista (jä lapsen edun tietysti jokainen tulkitsee omalla tavallaan).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Äidin sairastuminen syynä huostaanottoon? Siis mitä ilmeisemmin kai masennus, mutta miksi isä ei sillon heti saanut huoltajuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Eiköhän jokainen vanhempi koe olevansa hyvä vanhempi? Montako sellaista vanhempaa tiedät, joka EI älähtäisi jos lapset otettaisiin häneltä huostaan? Se, mitä me itse näemme ja koemme ei ole se, mikä on totuus.
Alkuperäinen kirjoittaja harmi:harmillista ettei lasten äiti tukeutunut lasten isään... sitten vasta sossuun.. olisi tämäkin vältetty :/
Niin on minullakin,päästiin keväällä lastensuojeluasiakkaiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla on kokemuksia lastensuojelusta ja sanoisin että pysykää kaukana sieltä, lukekaa netistä myös Jukka P. Roosin kirjoituksia, saattaa mieli muuttua hienosta suomalaisesta lastensuojelujärjestelmästä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Äidin sairastuminen syynä huostaanottoon? Siis mitä ilmeisemmin kai masennus, mutta miksi isä ei sillon heti saanut huoltajuutta?
Jokainen lapsi joka on joskus lintsannut olisi otettava huostaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Niin on minullakin,päästiin keväällä lastensuojeluasiakkaiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla on kokemuksia lastensuojelusta ja sanoisin että pysykää kaukana sieltä, lukekaa netistä myös Jukka P. Roosin kirjoituksia, saattaa mieli muuttua hienosta suomalaisesta lastensuojelujärjestelmästä
Rehellisesti voin sanoa että koskaan ei ole asiat olleet niin hyvin kuin sen jälkeen ja mä olen saanut valtavasti apua ja tukea,samoin lapset saavat.
Sanallakaan ei ole mainittu lasten huostaanotosta eikä meillä käydä kyttäämässä kuten täällä on yleinen luulo.
Ilman lastensuojelun apua exä sais jatkaa mielivaltaista käytöstään loputtomiin.Nyt meillä on tuki ja turva.
Niinkö siinä sanottiin? Osaatko hahmottaa kokonaisuuksia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen lapsi joka on joskus lintsannut olisi otettava huostaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Eiköhän jokainen vanhempi koe olevansa hyvä vanhempi? Montako sellaista vanhempaa tiedät, joka EI älähtäisi jos lapset otettaisiin häneltä huostaan? Se, mitä me itse näemme ja koemme ei ole se, mikä on totuus.
Annetaan lapsien päättää missä he haluavat asua. Vai onko sossun kukkahattutäti tässäkin se kaikkein paras asiantuntija?
Alkuperäinen kirjoittaja o:Niinkö siinä sanottiin? Osaatko hahmottaa kokonaisuuksia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen lapsi joka on joskus lintsannut olisi otettava huostaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Eiköhän jokainen vanhempi koe olevansa hyvä vanhempi? Montako sellaista vanhempaa tiedät, joka EI älähtäisi jos lapset otettaisiin häneltä huostaan? Se, mitä me itse näemme ja koemme ei ole se, mikä on totuus.
Annetaan lapsien päättää missä he haluavat asua. Vai onko sossun kukkahattutäti tässäkin se kaikkein paras asiantuntija?
Mun siskopuoleni halusi aina takaisin äitinsä luokse asumaan, vaikka äiti oli täysin alkoholisoitunut. Ja teini-ikäisenä se vasta sinne halusikin: äiti kun ei piitannut rajoista tuon taivaallistakaan ja viinaa löytyi aina jostain niin, että tyttärellekin riitti... Olisiko pitänyt vain kuunnella lasta tässä asiassa ja antaa asua äitinsä luona?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Niinkö siinä sanottiin? Osaatko hahmottaa kokonaisuuksia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen lapsi joka on joskus lintsannut olisi otettava huostaan?![]()
Osaan hahmottaa kokonaisuuksia. Sinä taasen et =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja o:Niinkö siinä sanottiin? Osaatko hahmottaa kokonaisuuksia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen lapsi joka on joskus lintsannut olisi otettava huostaan?![]()
Osaan hahmottaa kokonaisuuksia. Sinä taasen et =)
Onko psykiatriseosastolla jo tietokoneet ja netit käytössä?