Alkuperäinen kirjoittaja näinkin voi olla;25755004:
Jos tunnukset oli siellä varastetussa lompakossa. Ei siinä sitten siirretä mitään.
Avainlukulista tosiaan meni sen lompakon mukana,tunnukset muistin ulkoa mutta niillä
yksin ei mitään saa aikaan.
Ja olen soittanut tänään sinne virastoon,ei tosiaan ole muuta syytä kirjattu kuin
yksinhuoltaja 3 lapselle koitetaan saada ottamaan perhetyöntekijä arviomaan kodin
tilannetta ja avuntarvetta.
Asia nyt on huomenna käsittelyssä sovittiin että menen käymään siellä jotta tulee jotain tolkkua.
Tämä yksi nainen on sitä mieltä että tarvitsen työssä käyvänä yksinhuoltajana
sitä apua kotiin.
Kirjattu että kieltäytyy ottamasta apua vastaan ei koe sitä tarvitsevansa.
En minä nyt oikein ymmärrä tätä tilannetta.
Minulla on oma asunto,ei velkaa,hyvä vakituinen työpaikka,lapsilla harrastukset omat ja sitten
yhteiset,ystävät/perhe aina ollut tukena,lähellä sydänä ja usein kyläilyä molemmin puolin.
lapsilla on kaksi mummolaa/kummeja/muuta sukua jotka ottavat hoitoon mielellään jos on tarvetta tai isommat lapset haluaa käydä mummoja/pappoja yms tervehtimässä.Minulla on säästöjä ja lapsilla on säästöjä.
Koen elämämme olevan tasapainoista,mukavaa ja eloisaa.
Siksi tuo painostus tuntuu todella pahalta ja ahdistavalta,aina olen ollut avoin,isommat
lapset ovat avoimia eikä meillä ole kaapissa luurankoja.
Toivottavasti huominen palaveri tekee pisteen tälle ja pääsemme jatkamaan omaa arkeamme.
Ja jos jotain tämä on opettanut niin pidän kotona rahaa jemmassa joten koskaan ei tarvitse
edes sen lompakon kadotessa olla murheissaan.