Lastenvaatteet huutikseen...pakettina vai erikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Pieneksi jääneitä vaatteita on jo ikean sininen kassillinen ja kirppispöydän ajattelin varata vasta syksyllä. Joten pitänee noi nyt sitten naputtaa huutikseen.

Ostasitko mieluummin pakettina vai yksittäiskohteina?

Mä tein pieniä paketteja, siten että sen paketin vaatteista sai kivan kokonaisuuden lapsen päälle. Tämä siksi että itse ostajana ostan pieniä paketteja, en niitä hervottomia koska kuitenkin siellä joukossa on jotain mitä en halua.
Esim. ostin paketin jossa oli 4 erilaista takkia eri käyttötarkoituksiin, samassa paketissa oli pari paitaa ja housut.

Erikseen pikkuhinnalla kun myy niin saattaa kestää kauankin että mnee kaupaks, kun taas paketisa menee kerralla ja voit saada hyvänkin summan, jos siis haluat eroon niin paketti. Yksitellen joudut uusimaan huudon monesti, ja kohteita on miljoona. Ja lähettämistä miljoonittain ;)

Mä en koskaan osta paketteja mutta myynyt olen kyllä muutaman.
Yleensä laitan kalliimmat vaatteet yksitellen (esim. Meandin plyysihaalarit tms) ja sit perus H&M:t, Lindexit ja Tutat pakettina.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Yleensä laitan kalliimmat vaatteet yksitellen (esim. Meandin plyysihaalarit tms) ja sit perus H&M:t, Lindexit ja Tutat pakettina.

Juurikin näin. "Kalliit" yksilöt kannattaa erikseen. Metsolat, meandi sun muut halutut. Sit pakettiin perusvaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Juurikin näin. "Kalliit" yksilöt kannattaa erikseen. Metsolat, meandi sun muut halutut. Sit pakettiin perusvaatteet.

Mulla on vain perusvaatteita, eli paketti siis siltäkin osalta taitaa olla paras :)

Eipähän tarv nyt sitten pohtia että mitä teen lähipäivinä...mä kuvaan, kuvaan ja kuvaan ja syynään vaatteita tarkasti läpi :laugh:

Eikö kalliit liiku pakettina? Olin ajatellut laittaa niin...Paul Frankia, Marco O Poloa, meandia, Hilfigeriä, Guessia, jne... Kiinnostaako tollaset merkit pakettina, jos teen vaikka pienempiä paketteja ?

Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Eikö kalliit liiku pakettina? Olin ajatellut laittaa niin...Paul Frankia, Marco O Poloa, meandia, Hilfigeriä, Guessia, jne... Kiinnostaako tollaset merkit pakettina, jos teen vaikka pienempiä paketteja ?

Kyllä kiinnostaa, mutta paremman hinnat saat jos myyt erikseen tai settinä.

Yhteistyössä