T
tt ei kirj
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lode:http://www.aijaa.com/v.php?i=5136464.jpg
Tos on.
Upeat hiukset!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode:http://www.aijaa.com/v.php?i=5136464.jpg
Tos on.
Alkuperäinen kirjoittaja söö:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Pojan ottama kuva minusta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5135464.jpg
Kummasti sun vasen käsi on tuossa ylhäällä, kuten jos otetaan itse kuva kameralla...
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Ihan äitinsä näkönen tyttö =)
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tukka Ongelma, en käsitä, mitä pahaa tostakin kuvasta on voitu sanoaMutta kaksplus on tunnetusti kaksplus.
Muille: pahoitteluni, kun menin tunkemaan pirpanan kuvan enkä omaani, ette päässeet suorilta käsin haukkumaan :xmas: Voitte toki kurkata profiiliin, jos valtavasti tekee mieli morkata :xmas: Ihme häijyilyketju taas.
Booty, onks sulla joku superkamera, kun sulla on kaikissa kuvissa aina niin pro laatu?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ööö, tyttö on kyllä ihan kuin isänsä, hiusten väriä myöten
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tukka Ongelma, en käsitä, mitä pahaa tostakin kuvasta on voitu sanoaMutta kaksplus on tunnetusti kaksplus.
Muille: pahoitteluni, kun menin tunkemaan pirpanan kuvan enkä omaani, ette päässeet suorilta käsin haukkumaan :xmas: Voitte toki kurkata profiiliin, jos valtavasti tekee mieli morkata :xmas: Ihme häijyilyketju taas.
Booty, onks sulla joku superkamera, kun sulla on kaikissa kuvissa aina niin pro laatu?
Oon kuulemma tosi vanhan ja väsyneen näkönen ja kymmenen vuoden päästä näytän sata vuotiaaltaSe oli palstan arvio...
Miksi sua pitäs haukkua? Tosi nätti oot!
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tukka Ongelma, en käsitä, mitä pahaa tostakin kuvasta on voitu sanoaMutta kaksplus on tunnetusti kaksplus.
Oon kuulemma tosi vanhan ja väsyneen näkönen ja kymmenen vuoden päästä näytän sata vuotiaaltaSe oli palstan arvio...
No vai niinJopas on taas
Ja mulla on omituinen suu, näytän pissaliisalta ja muutenkin vähän vinksahtaneeltaNäin nää sano.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tukka Ongelma, en käsitä, mitä pahaa tostakin kuvasta on voitu sanoaMutta kaksplus on tunnetusti kaksplus.
No vai niinJopas on taas
Ja mulla on omituinen suu, näytän pissaliisalta ja muutenkin vähän vinksahtaneeltaNäin nää sano.
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tukka Ongelma, en käsitä, mitä pahaa tostakin kuvasta on voitu sanoaMutta kaksplus on tunnetusti kaksplus.
No vai niinJopas on taas
Pissaliisaltaei oo totta, kaikkee ne keksiikin...
Alkuperäinen kirjoittaja Isäntämies:Tuossa kuva meiän pikku-ukostaja vähä äidistäki
![]()
http://www.aijaa.com/v.php?i=5135024.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ööö, tyttö on kyllä ihan kuin isänsä, hiusten väriä myöten
![]()
Minusta teissä on hirveesti samaa näköä ainakin noitten kuvien perusteella paitti nuo hiukset tietenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja IIIK!:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[/URL]![]()
Tossa minä ja poikakin takaapäin.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Pojan ottama kuva minusta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5135464.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu: