A
ap
Vieras
Kukaan lukenut? Te joiden vanhemmat tai itse eronneet, kuuluiko prosessiin kiusantekoa ja valtapeliä lapsilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:mistä toi löytyy...onko nidottu opus, vai ihan netissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Olen lukenut, ja uskon, että totuus voi olla vielä taruakin kamalampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Olen lukenut, ja uskon, että totuus voi olla vielä taruakin kamalampaa.
Eiks toi kirja perustu aika pitkälti Honkasalon omiin lapsuudenkokemuksiin. Ei siis tarua.
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Olen lukenut, ja uskon, että totuus voi olla vielä taruakin kamalampaa.
Eiks toi kirja perustu aika pitkälti Honkasalon omiin lapsuudenkokemuksiin. Ei siis tarua.
Vaikka tarina perustuu jonkun kokemuksiin, kyseessä on silti tarina, joka on fiktiota. Jopa Kalle Päätalon romaanit ovat fiktiota.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Olen lukenut, ja uskon, että totuus voi olla vielä taruakin kamalampaa.
Vaikka tarina perustuu jonkun kokemuksiin, kyseessä on silti tarina, joka on fiktiota. Jopa Kalle Päätalon romaanit ovat fiktiota.
Niin, jokaisella asialla on kolme puolta, sinun, minun ja totuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Olen lukenut, ja uskon, että totuus voi olla vielä taruakin kamalampaa.