Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
Mun mielestä aika lapsellinen aloitus.
Eli kauniit saa olla vaan kauniiden/komeiden kanssa ja rumat rumien?
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ehkä Laura vaan halusi taviksen,jonka kanssa sitten elää parrasvalojen ulkopuolella =)
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
jonku känni ääliö mammman aloitus..
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Todella outo keskustelu.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
Olen ihan selvä ja ihan samaa ihmettelen selvinpäinkin, joten se siitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
Nyt puhuit kyllä ittes pussiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
Tein aloituksen klo 2 aamuyöstä, ja nyt olen selvä - missä on pussi??
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:ööh.just. Tyhmänoloinen aloitus.
Minustakin Laura on hirmuisen hyvän näköinen, tosi pieni luonnossa, nätti ja lahjakas. Miehestä en mene sanomaan mitään, makunsa kullakin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitä joku voi nähdä Voutilaisessa? :x
Treenattu hyvännäköinen nainen - mitä muuta mies voi haluta??
=)
Sen miehessä on jotain ei niin kivaa, en osaa selittää sitä nyt kun koskenkorva sumentaa ajatuksiani![]()
Tämä kanttura on jostain syystä saanut alusta saakka sellaisen vastareaktion aikaan että alta pois!Hyi hitto...
Alkuperäinen kirjoittaja joo mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Mites olis se sisäinen kauneus?
Tein aloituksen klo 2 aamuyöstä, ja nyt olen selvä - missä on pussi??
aloitus oli kuitenkin kännissä tehty, niinhän tuossa sanottiin..
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:ööh.just. Tyhmänoloinen aloitus.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitä joku voi nähdä Voutilaisessa? :x
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Tässäpä juuri tullaan taas siihen että TÄYDELLISEN näköiset ihmiset eivät saa seurustella kuin keskenään
Rumat sitten pysykööt myös vain toisissaan kiinni...
Kylläpä ihmiset on taas "avarakatseisia":saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mies ei oo komea:mutta ei ole laurakaan. kroppa ok mut naama hirvee niin ku joku hevonen =X
Alkuperäinen kirjoittaja No:jospa se mies on Lauran mielestä komea!? Makujahan on monia, niin kuin tämäkin ketju jo todistaa (ihmiset ovat eri mieltä Laurankin ulkonäöstä ).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:jospa se mies on Lauran mielestä komea!? Makujahan on monia, niin kuin tämäkin ketju jo todistaa (ihmiset ovat eri mieltä Laurankin ulkonäöstä ).
Komeasta kaukana!!!