Leikitään!! Miltä näyttää tällainen nainen:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hauskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hauskaa

Vieras
- Ajaa (katu)moottoripyörällä
- On ammatiltaan vartija
- On kiinnostunut historiasta ja varsinkin sotahistoriasta
- On hyvä teknisten laitteiden kanssa vaikka ei varsinaisesti niistä välitäkään
- Kuuntelee rappiä :D

Miltä minä näytän näiden perusteella?

Pitkä, leveät hartiat, blondit hiukset ponnarilla, kyttää matalia kenkiä, isot rinnat ja vatsakas. Ei käytä meikkiä ja heittää ronskia huumoria miesten kanssa.

Nykyajan postmodernissa yhteiskunnassa ihmiset ovat kiinnostuneita hyvin monista eri asioista, eivätkä he ilmaise välttämättä mitään kiinnostuksen kohdettaan selkeästi ulkoisella habituksellaan. Toki voit näyttää stereotyyppisesti joltain noista kiinnostuksen kohteidesi ihmistyypiltä, mutta mahdotonta se on arvata, koska kiinnostuksesi panostustasoja ei ole kerrottu.

Vaaleat pitkät tai puolipitkät hiukset 80-luvun tyyliin joissa jotain permanentin jämää latvoissa. Suhteellisen hoikka, mutta mahassa hiukan makkaraa. Pukeutuu nahkaliiviin tai -takkiin jossa moottoripyörälogo tms.

Törmäsin muutama päivä sitten juuri tuollaiseen naiseen, ihan normaali nainen, kroppa hyvässä kuosissa ja sopusuhtainen muodoiltaan, meikkiä niukasti, omasi tummat piirteet entuudestaan joten tarvettakaan ei niinkään ollut. Työasu päällä oli kieltämättä hyvin kevyt versio lara croftista, kun ei aleta vertailemaan niitä "isoja" tissejä ja turbohuulia joita tällä normaalilla naisella ei ollut.

En pidä mitenkään epänormaalina. Minusta tuo kuvaus ei tee ihmisestä sen enempää miehisempää kuin itse haluaa olla tai kuvitella.

Öööh...minä olen ns. kananpersetukkainen, lihava ja miesten kenkiä käyttävä nainen. Enkä ole todellakaan kiinnostunut räpistä, sotahistoriasta ym. enkä kuulu seksuaalivähemmistöönkään! :o

Näytätä tavalliselta naiselliselta naiselta. Stereotypiä tosta on se äijämainen nainen, ilman naisten "kotkotuksia".

Mä itse olen 155cm pitkä ja 53kg painava neito. Mulla on olkapäille ulottuvat tummanruskeat kiharat hiukset, isot ruskeat silmät ja aikas muodokas vartalo, luoja on luonnut kurveja suuntaan jos toiseen. Mua on verrattu Salma Hayekiin, no en toki niin kaunis ole, mut kai meis jotain samaa on.

-Ajan moottoripyörällä (RR)
- Teen keikkahommia maailmalla, käyntiinottoja isoissa tehtaissa
- Olen alunperin ammatiltani sähköasentaja
- Taidan ohjelmoinnin, tietokoneet, automaation yleensä ihan käytännön tasollakin
- Yllätäen teen töitä pääsääntöisesti miesten kanssa
- Meikkaa, tosin ein töissä koska meikit valuis niissä olosuhteissa poskille,
- Käytän vapaa-ajalla korkkareita oikeastaan aina
- Käyn säännöllisesti kosmetologilla/jalkahoidoissa jne. Manikyyri ei tosin onnistu kun käsin töitä teen "paskasissa hommissa".
- Omistan vaatteita liikaa
-Omistan meikkejä liikaa.
- Leivon paljon, ruisleivästä lähtien
- Osaan laittaa ruokaa

Ei ulkonäöllä pahemmin ole merkitystä, eikä aina sukupuolellakaan. Mun luonne on perus kiinostunut kaikesta uudesta ja halu oppia paljon eri asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Kerro jo miltä oikesti näytät :attn: Tai laita kuva :)

Kuvaa en periaatteesta halua laittaa =)

Mutta olen tummatukkainen, pitkähiuksinen, tummat kulmakarvat ja tummansiniset silmät. Olen hoikka, keskipituinen ja ei ole mahaa yhtään, rinnatkin ihan B-kuppia. Meikkaan tosiaan aika vähän mutta aina meikkaan kun töihin lähden, ja aina talvisin laitan hiukset nätisti, kesäsin ne lätsähtää kypärän alla. Pukeudun aika muodikkaasti, en reisitaskuhousuihin vaan legginseihin esim ja mekkoon =) Käytän vapaa-aikana nättejä koruja, teenkin niitä itse.

Joskus naurattaa ihmisten ilmeet kun he kuulevat ammattini. Kun ei vielä ollut perhettä, nauratti joidenkin ilmeet kun he tulivat kotiini: pastellisävyjä, tummia huonekaluja, muotilehtiä vino pino vähän joka nurkassa ja hajuvesiä tursuileva kampauspöytä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta olen tummatukkainen, pitkähiuksinen, tummat kulmakarvat ja tummansiniset silmät. Olen hoikka, keskipituinen ja ei ole mahaa yhtään, rinnatkin ihan B-kuppia. Meikkaan tosiaan aika vähän mutta aina meikkaan kun töihin lähden, ja aina talvisin laitan hiukset nätisti, kesäsin ne lätsähtää kypärän alla. Pukeudun aika muodikkaasti, en reisitaskuhousuihin vaan legginseihin esim ja mekkoon =) Käytän vapaa-aikana nättejä koruja, teenkin niitä itse.

Joskus naurattaa ihmisten ilmeet kun he kuulevat ammattini. Kun ei vielä ollut perhettä, nauratti joidenkin ilmeet kun he tulivat kotiini: pastellisävyjä, tummia huonekaluja, muotilehtiä vino pino vähän joka nurkassa ja hajuvesiä tursuileva kampauspöytä :D

Ei yhtään yllättävä kuvailu minusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Samaa puuta kanssasi aikas lailla =) Mä saan ihan toistuvasti kerrata ammattini vieraille ihmisille. Ja toki ennakkoluuloihin olen töissäni törmännyt. Mut miks mun tarttis mieheltä näyttää vaikka teksin miehisiä töitä? Eikä muutenkaan tartte täysin äijämaisesti käyttäytyä. No tunnustan kyllä että aika härskiksi huumorintaju on muokkautunut aikojen saatossa, ja herjaa osaan heittää...ja ottaa vastaan, ilman möksähtämistä ;) Armeija juttuja kuuntelen sujuvasti kuten muitakin miehisiä juttuja mut kantaa en sen suuremmin ota - eivät niin mua kiinnosta.

Yhteistyössä