Lepsu sisko ja mitähän nyt pitäisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Isosiskoni pitää synttärinsä kohtapuoliin, sinne on kutsuttu kaikki sisarukset perheineen, ystäviä ja tuttuja. Ongelma on nyt se, että pikkusiskomme olikin yhtäkkiä ilmoittanut hänelle että on taas exänsä kanssa, ja tulee hänen kanssaan tonne juhliin.
Eikä tämä synttärisankari ollut saanut sanottua tohon yhtään mitään.

Toi exä on aivan idioottimainen tyyppi. Tästä johtuen sitten, vähän yksi sun toinen on alkanut perumaan omia osallistumisiaan. Koska tämä mies ensinnäkin on alkkis, hyvin riidanhaluinen ja on sanomattakin selvää, että jos hän ei ala haastamaan riitaa muuten, niin pikkusiskoani (ns.vaimoaan) hän ainakin haukkuu ja mollaa kännissä jatkuvasti.

Nyt sitten isosiskoni, eli synttäreitten järjestäjä, soitti mulle ja vaatii että minä soittaisin ja kieltäisin tätä miestä tulemasta hänen juhliinsa.
Minä? Eivät ne ole mun juhlani.
Sanoin, että se on kyllä hänen asiansa. Ja että olisi pitänyt jo heti alunalkujaankin tehdä selväksi meidän pikkusiskolle, että hän on tervetullut yksistään. Kutsu koskee ainoastaan häntä, mutta ei sitä miestä.
Juhlat menevät kuulemma pilalle jos minä en soita.
Kohta peruutan omankin osallistumiseni!

Miksi aina yhden pitää olla se paha viestinviejä. Jos menee noin vaikeaksi niin soita sille siskollesi ja vinkkaa että kukaan ei halua hänen sikamaista poikaystäväänsä nähdä. Itse tekisin niin. Teidän sukuun nähden se mies on sun siskon klaania ja niinpä hänen pitää tämä scum hoitaa. Jos soitat suoraan sille miehelle saat vain paskan maineen ja siskosi joka tuon tahran kanssa deittaa on vain pyhimys.

Yhteistyössä