lesboparit hankkii lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärtämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta heillä pitäisi samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Ei laki voi määrätä, ketä rakastaa.
Ja näin ollen, jos nainen on pariuhteessa naisen kanssa, one heillä myös oikeus lapseen, kuten mies-nainen peariskunnillakin.

Mua häiritsee toi ajatus että parisuhteessa olevilla tai ylipäätään kellään olisi "OIKEUS" lapseen. Särähti korvaan. Se taitaa mennä ennemminkin niin päin että lapsella on oikeus vanhempiin/vanhempaan huolimatta vanhemman/vanhempien sukupuolesta. Kaikilla on tosiaan oikeus omaan mielipiteeseen mutta itse en kyllä ymmärrä mitä väliä sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella olisi vanhemmuustaitojen kanssa...Tai ylipäätänsä vanhemmuuden kanssa.

mitä vikaa on lesbo pareissa mun mielestähän se on vaan hieno asia että osaa olla täysin oma itsensä seksuaalisessa suuntatumisessajasitä paitsi mieti jos ite olisit lesbo ja susta puhuttais kaikkee tälläst mitäö oonnyt lukenu?
ei elämä nyt ihan oikeesti....jokainen saaolla oma itsensä eikä sitä saa pilkata

En ymmärrä, miten lesbopari voisi automaattisesti ajatellen muka olla huonommat vanhempina kuin heteroparikaan.
Koska, tätähän pitäisi tosiaan katsoa etupäässä lapsen kannalta. Lapsella on hyvät oltavat perheessä, missä häntä rakastetaan, hänen tarpeistaan huolehditaan, missä hänellä on turvallinen olo.
Mitä väliä, onko sellainen heteroperhe, lesboperhe, homoperhe. Tai vaikka yksinhuoltajaperhe.

Eihän siinä pitäisi olla olenkaan vanhempien oikeudesta lapseen, vaan lapsen oikeudesta elää ja olla turvallisessa perheessä.

Yhteistyössä