D
dgf
Vieras
Halusin vain sanoa että näin palstaa seuranneena olen huomannut miten ystävällisesti vastaat aina viesteihin etkä lähde provosointiin mukaan. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Täällä moni sinua tuntuu parjaavan, syytä en ymmärrä.
Ei mulla muuta, halusin vain kertoa, joskus positiivistakin palautetta
Ei mulla muuta, halusin vain kertoa, joskus positiivistakin palautetta