Levoton ilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilkkaan tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilkkaan tytön äiti

Vieras
Olipa taas levoton ilta, tyttö ei suostunut menemään ulos kuin vähäksi aikaa päivällä, joten iltapäivä ja ilta oli taas yhtä showta. Tyttö ollut levoton koko ikänsä; on nyt 7-vuotias ja haluaa määrätä kaikesta mitä tekee, ei kuuntele yhtään mitään mitä sanon! Usein tuntuu että pää ei kestä, mutta pakkohan se on kun ei ketään ole apuna. Ollaan erottu isänsä kanssa, siitä ei ole koskaan ollut mitään apua kasvatuksessa. Opetti vaan jo vauvasta asti tuijottamaan televisiota, vaikka olin sitä vastaan. En tiedä mitä tehdä tytön kanssa, ei suostu edes pelaamaan mitään lautapelejä kuin harvoin. koulussa kuitenkin mennyt ihan hyvin, sai hyvän todistuksenkin. Mutta mun kanssa ei tule oikein toimeen, joka asiasta pitää aina väitellä...mikä avuksi?

Väittelee koska annat sen tapahtua. Kurinpalautus viimeistään nyt tai teini-ikäisen kanssa olet todellakin pulassa. Onko oikea ylivilkkaus suljettu pois? Onko lapsella kavereita? Nyt teet rajat selväksi ja mene lapsen kanssa yhdessä välillä ulos.

No nämä nyt on näitä tiedettyjä yh-tapauksia jossa lapsista tulee itse perkeleitä vaikka äiti toista luulee, olisit nyt vaan miettinyt kenelle sitä persettäs annat.

Alkuperäinen kirjoittaja näin helppoa;27774833:
Tee limilinna ja upota sinne, Niinhän vasta kävi. Lapsi ei edes päivällisellä kotonaan saati välipalalla.

Todella törkeä ja asiaton kommentti. Millainen empatiakyvytön idiootti voi moista kirjoittaa edes nimettömänä nettipalstalle

Meillä asuu samanlainen 7v draamakuningatar :)

On ollut omapäinen aina, mutta lähiaikoina sille on kasvanut pirunsarvet. Haastavaa on, mutta toisaalta ihailen tytön päättäväisyyttä ja älyä. Päivääkään en vaihtaisi pois <3

[QUOTE="vieras";27774868]Todella törkeä ja asiaton kommentti. Millainen empatiakyvytön idiootti voi moista kirjoittaa edes nimettömänä nettipalstalle[/QUOTE]

ajattelin samaa mutta kaikessa tökeryydessään pointtina kai oli että ollaan onnellisia lapsistamme....