Li Andersson lataa suorat sanat perussuomalaisista: Välittävät vain yhdestä asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parlamentarismia.

Mun mielestä on tärkeetä silti, että saivat jotain läpi. Yhtä lailla heidän paikallaan vois olla joku vihervassaripuolue joka vetäis hommat mädätyksen puolelle...
Toki, mutta kyse on balanssista. Minun mielestäni tämä hallitusohjelma ei missään nimessä ole Perussuomalaisille minkäänlainen voitto. En ole vielä ihan varma siitäkään onko se edes hyväksyttävä kompromissi vai äänestänkö jatkossa jotain muuta puoluetta. Sen aika näyttää, että minkälaisia tuloksia lopulta alkaa tulla.

Toki, mutta kyse on balanssista. Minun mielestäni tämä hallitusohjelma ei missään nimessä ole Perussuomalaisille minkäänlainen voitto. En ole vielä ihan varma siitäkään onko se edes hyväksyttävä kompromissi vai äänestänkö jatkossa jotain muuta puoluetta. Sen aika näyttää, että minkälaisia tuloksia lopulta alkaa tulla.
Lukekaa Annika Saarikon haastattelu.
Hävettäisi olla tänään persu sormi Raamatulla.

Soma Li on kerrankin oikeassa. Perussuomalaiset todellakin välittävät vain yhdestä asiasta, eli suomalaisista.

Li taasen välittää kaikista muista kuin suomalaisista.

Paitsi että Perussuomalaiset tekivät massiivisia myönnytyksiä alkuperäisiin tavoitteisiinsa. Tulivat selvästi enemmän vastaan kuin yksikään toinen hallituspuolue. Eli eivät todellakaan saaneet rauhassa kiristää maahanmuuttoa. Kokoomus sen sijaan näyttää saaneen tavoitteensa lähes sellaisenaan läpi.
Niin.

"Uudistukset ovat odotetusti herättäneet vastustusta, mutta Orpo vakuuttaa, että hankkeet tullaan ajamaan maaliin. Aikataulu on paljastava: hallitusohjelman mukaan valtaosa työmarkkinoita koskevista uudistuksista tullaan ajamaan läpi heti syksyllä.

Hallitus tulee antamaan syksyllä esityksensä muun muassa ansiosidonnaisen porrastuksesta, työssäoloehtoihin- tehtävistä muutoksista, omavastuupäivien palauttamisesta, työttömyysturvan suojaosien poistosta ja lapsikorotusten lakkauttamisesta."

Miksiköhän näin? Koska Orpon tavoitteena on tehdä Sipilät. Ensin omat asiat läpi ja sitten voidaan alkaa jarrutuspeli kun pitäisi noudattaa Perussuomalaisten toiveita. Persut joko myyvät perseensä tai lähtevät hallituksesta, millä ei ole enää siinä vaiheessa mitään väliä kun EK:n ohjelma on jo toteutettu.

Yhteistyössä