Libero kassi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdgxcfgvbh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdgxcfgvbh

Vieras
Onko muut saaneet liberokassinsa minkä saa 6kk ikäisenä? Ei siis se minkä saa sairaalasta.
Kotiin tuli ilmoitus että sen voi hakea lindexistä mutta siellä oli vain ei oota.
Liberon asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin ja puhelinnumero ei ole toiminnassa...

esikon aikaan sanottiin ei oota, mutta jätin nimen ja numeron niin soittivat kun niitä saapui lisää.

tokan kohdalla laitoin sivujen kautta palautetta että haluan sen mutten lähde 100km matkaa ajamaan vain sen paketin takia jos tuleekin ei oota, eli lähettivät sen mulle kotiin...

[QUOTE="rrrr";24751388]Mä en oo ikinä tienny mistä kaikki puhuu kun ne puhuu noista paketeista? Kenelle ne on? En mä saanut sairaalasta mitään. :([/QUOTE]

Ei meillekkään kukaan niitä tuonut tai edes muistettu mainita, itse huomasin ne käytävällä yhdessä hyllyssä jossa sitten olikin lappu että ota ole hyvä.

Tuosta puolivuotis paketista tuli lappu kotiin, mut en viittinyt lähtee sen takia isolle kirkolle joten jäi hakematta..

Mutta ihan kaikille ne on.

[QUOTE="rrrr";24751388]Mä en oo ikinä tienny mistä kaikki puhuu kun ne puhuu noista paketeista? Kenelle ne on? En mä saanut sairaalasta mitään. :([/QUOTE]

Kaikki sairaalat ei vissiin jaa noita, ja joskus saatetaan ihan unohtaa antaa.
Sen libero-paketin saa ihan sillä et rekisteröi ittensä liberon sivuille raskauden aikana, sit ku vauva on noin 6kk tulee lappunen jolla sen paketin voi noutaa.

ihan turhaa hömpötystä. Mainokset tukkii sähköpostit ja jatkuvasti joku puhelinmyyjä alkaa pommittaa kaiken maailman tarjouksilla.

Siis onko se kassi sama, mitä jaellaan ihan synnärillä jo? Ainakin joissakin on ollut jotain lindexin krääsävaatetta.

ihan turhaa hömpötystä. Mainokset tukkii sähköpostit ja jatkuvasti joku puhelinmyyjä alkaa pommittaa kaiken maailman tarjouksilla.

Siis onko se kassi sama, mitä jaellaan ihan synnärillä jo? Ainakin joissakin on ollut jotain lindexin krääsävaatetta.

Ei mulle oo kyllä tullu mitään tarjouksia/mainoksia.
juu tää 6kk paketti on vaa liberokerholaisille - saman tyylinen kuin se synnäriltä saatu joka pitää joissain paikoissa ite pyytää, jos sitä ei oo saanu niin sen voi kai liberolta tilatakki... Vaippoja,liivinsuojia, joku lelu, rasva/öljy näytteitä molemmissa paketeissa.

Sairaalasta piti itse ottaa. Puolivuotispakettia en saanut esikoisesta, mitään lappua ei tullut kotiin.

Yhteistyössä