Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Toi että kavereita ei saa kassalle ottaa kuulostaa mun mielestä tosi tyhmälle. Pitääkö asiakkaan mennä toiseen jonoon vaan sen takia että kaveri on kassalla mä ainakin tekisin jonkun valituksen jos en itse saisi päättää mille kassalle menen maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Peesi.
uskotteko te ihmiset itse juttunnu? *pohtii*
Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Toi että kavereita ei saa kassalle ottaa kuulostaa mun mielestä tosi tyhmälle. Pitääkö asiakkaan mennä toiseen jonoon vaan sen takia että kaveri on kassalla mä ainakin tekisin jonkun valituksen jos en itse saisi päättää mille kassalle menen maksamaan.
nyt tyhmänä nauran täällä ...TOIHAN ON KUULEMMA TOTTA![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Peesi.
En usko et mies mulle satuja on kertonu.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Peesi.
Hauskoja juttuja. Minunkin mies ollut Lidlissä töissä.. Kassalla sai jutella asiakkaille, tutut saivat mennä hänen kasssaltaan. En muista, oliko rajoitus, ettei perheenjäsen saa mennä hänen kassalta, tämä rajoitous on ollut ainakin useissa muissa ketjuissa. Eväät sai tuoda ihan kotoa asti ja esimiehen sai kiinni aina kun tarve oli. myöskin palkkatodistus tuli ajallaan ja oli ihan sääntöjen mukainen.. tässä vain muutamiin seikkoihin kommentti. Ja tuo huivijuttu kuukautisten aikaan.. Se oli sellainen, mitä Saksassa ehdotettiin otettavaksi käytäntöön, mutta ei ole koskaan käyttöön otettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Jatkokysymys: mitenkäs Gigantissa?. Lukeeko siellä tosiaan palkkakuitissa, että "On tyhmää maksaa liikaa"?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Peesi.
Hauskoja juttuja. Minunkin mies ollut Lidlissä töissä.. Kassalla sai jutella asiakkaille, tutut saivat mennä hänen kasssaltaan. En muista, oliko rajoitus, ettei perheenjäsen saa mennä hänen kassalta, tämä rajoitous on ollut ainakin useissa muissa ketjuissa. Eväät sai tuoda ihan kotoa asti ja esimiehen sai kiinni aina kun tarve oli. myöskin palkkatodistus tuli ajallaan ja oli ihan sääntöjen mukainen.. tässä vain muutamiin seikkoihin kommentti. Ja tuo huivijuttu kuukautisten aikaan.. Se oli sellainen, mitä Saksassa ehdotettiin otettavaksi käytäntöön, mutta ei ole koskaan käyttöön otettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
Ei vaan, että saa käydä useammin vessassa. Kun lidlissä puututaan siihenkin kuinka usein käy vessassa. Mutta kun on menkat, saa käydä ihan rauhassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
Ei vaan, että saa käydä useammin vessassa. Kun lidlissä puututaan siihenkin kuinka usein käy vessassa. Mutta kun on menkat, saa käydä ihan rauhassa..
Kyllä jokainen saa käydä vessassa jos on hätäei siellä kuset housussa tarvi olla......
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
Kyllä jokainen saa käydä vessassa jos on hätäei siellä kuset housussa tarvi olla......
Eiköhän nämä kaikki jutut ole perua siltä alkuajoilta, kun lidl tuli suomeen. Alussa tapahtui paljon ylilyöntejä, kun yritettiin sopeuttaa Saksan säännöt suoraan Suomeen, mutta asioille on tehty paljon näiden vuosien aikana. Ja parhaat jutut on yleensä juttuja..
tuosta kassojen nopeusseurannasta.. Minusta on ollut mukava aina asioida lidlissä nopeiden kassojen vuoksi. En kaipaa kassaneidin /-pojan kanssa keskustelua, vaan mahdollisimman joustavaa rahastusta siinä pois lähtiessä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miten ne menkat liittyy kassatyöskentelyyn?että jos joku ei vaikka pese käsiään vessareissun jälkeen ja sitten löytyy verta asiakkaan ostoksista...??
sitten se merkki täytyy saada myös jos kärsii virtsatietulehduksesta tai virtsankarkailusta tai on raskaana tai ripuli...
Kumma vaan, että monest on vaan yks kassa käytössä...Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:No Huh Huh näitä juttuja....
Peesi.
Toi tuttujen ja sukulaisten ottaminen kassalle lukee kuulemma ihan LIDLin kassaohjeistuksessamutta tuollaiset menkkoihin ym. liittyvät jutut on ihan sieltä..... mutta eihän tuollaista voida käytännössä kunnolla valvoa
Alkuperäinen kirjoittaja törö:Tosi hirveetä, olis kauhea ripuli ja viimesetkin vessavuorosi olisit käyttänyt...
Siinä sitten vellit housussa skannailisit hintoja mahd. nopeasti. "Ja tuoksu kui Hollannin kukat".