Linda raiskattiin sairaalan petiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti mulla näkyy eri versio kuin ap:lla, kun mun versiossa ei puhuttu mitään tekijän kansalaisuudesta.

Jutusta sai käsityksen, että samassa huoneessa oli miehiä ja naisia. Suomessa ei taida olla sekahuoneita

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
Miksi sielä on naiset ja miehet yhteisissä huoneissa? Ei sillä, etteikö sitä voisi yhtä hyvin kävellä viereiseenkin huoneeseen raiskaamaan, mutta tulipa mieleeni...

Esim. tarkkailuosastolla voi olla samassa huoneessa sekä miehiä että naisia, ihan täällä Suomessakin. Tai sydänvalvonnassa. Itse olen monet kerrat omin silmin nähnyt. Mutta ainakin meidän sairaalassa ko.osastolla on puoliksi lasiset seinät käytävälle päin. Noilla osastoilla potilaat kyllä useimmiten "huonokuntoisia", mutta on siellä osa ihan käveleviäkin.

[QUOTE="vieras";28618581]Ilmeisesti mulla näkyy eri versio kuin ap:lla, kun mun versiossa ei puhuttu mitään tekijän kansalaisuudesta.

Jutusta sai käsityksen, että samassa huoneessa oli miehiä ja naisia. Suomessa ei taida olla sekahuoneita[/QUOTE]

Itse kyllä ymmärrän "länsinaapurit" ruotsalaisina ja niitähän ne oli. Kansalaisuudesta ei kerrottu, mutta ruotsin sairaala. Samoin kun venäjä on itänaapurimme.

[QUOTE="vieras";28618815]Itse kyllä ymmärrän "länsinaapurit" ruotsalaisina ja niitähän ne oli. Kansalaisuudesta ei kerrottu, mutta ruotsin sairaala. Samoin kun venäjä on itänaapurimme.[/QUOTE]

juu ...sori...huomasin että ap:n nimimerkissä oli se "monikulttuuria". Ihmettelin, jo että mitä rasistista ap:n tekstissä nyt oli.

Ihan vaan vinkkinä että lehdessä ei välttämättä ole kansallisuudesta mitään mutta muualta voi lukea enemmän faktoja asioista. Rassisstiiiii!!! Mokuttajat taas älähti...

ollessani kerran synnärille, siellä oli myös tumma synnyttämässä, ja hän asui yksityishuoneessa, tämän tumman mies tuli käymään ja oli hypännyt muitta mutkitta pukille sairaalan sängyssä, muutaman päivän päästä synnytyksestä. jo nainen huusi kuin sikaa olis tapettu, ja hoitsut joutu apuun

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28618832:
ollessani kerran synnärille, siellä oli myös tumma synnyttämässä, ja hän asui yksityishuoneessa, tämän tumman mies tuli käymään ja oli hypännyt muitta mutkitta pukille sairaalan sängyssä, muutaman päivän päästä synnytyksestä. jo nainen huusi kuin sikaa olis tapettu, ja hoitsut joutu apuun

juupa juu..

Moku tulee sanoista monikulttuurinen, eli mokuttaja on just tollanen kun kuvaus yläpuolella :)

se fakta että tietyistä maista tulevat miehet raiskaavat mennen tullen ei tee kenestäkään rasistia. Faktaahan sekin on että naisia ympärileikataan joissakin maissa. Se, että en halua naista alistavaa kulttuuria Suomeen ei tee minusta rasistia.

[QUOTE="vieras";28618917]Sehän kertoo vain sinun tietämättömyydestäsi.

Google "mokuttaja" - Noin 19 700 tulosta[/QUOTE]

No mutta voit ottaa kaiken krediitin itsellesi, kun tuot näitä tuiki tärkeitä asioita esiin tällä palstalla. :)

Olet tainnut hieman levätäkin yöllä, kun olet taas uusin voimin liikkeellä eilisillan kirjoittelun jälkeen.

mie menin aikoinaan ensiapuun pääkivun vuoksi & ottivat sitten yöksi sisään..
minut pistettiin neljän hengen tarkkailuhuoneeseen, jonne kärrättiin myös joku ventovieras äijä.
oli aika inhottava olo, tosin lähinnä laukkuni takia jossa oli lompakko, kännykkä jne

Eihän nyt kantaruotsalaiset ole oikeasti noin röyhkeitä että käyvät raiskaamaan sairaalavuoteessa makaavan naisen. Ainoastaan lähi-idän ja afrikan kultamunat pystyvät tähän.

[QUOTE="vieras";28618581]Ilmeisesti mulla näkyy eri versio kuin ap:lla, kun mun versiossa ei puhuttu mitään tekijän kansalaisuudesta.

Jutusta sai käsityksen, että samassa huoneessa oli miehiä ja naisia. Suomessa ei taida olla sekahuoneita[/QUOTE]
Kyllä on. Mä olin joulukuussa muutaman viikon Meilahden sairaalan verisuonikirurgisella osastolla ja olin siellä neljän hengen sekahuoneessa. Aluksihan se tuntui vähän oudolta olla ainoa nainen kolmen miehen kanssa, mutta loppujen lopuksi huonetoverit oli aika epäoleellinen asia. Myöhemmin huoneessa oli kolme naista ja yksi mies, joten luultavasti tämä mieskin tunsi olonsa vähän epävarmaksi :)

Järkeväähän tuo on, että leikkausjonoja voidaan purkaa potilaiden sukupuolesta riippumatta eikä päivystyksenä sairaalaan tulevat muuta järjestystä huonejärjestelyjen vuoksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="viivu";28619132]Eihän nyt kantaruotsalaiset ole oikeasti noin röyhkeitä että käyvät raiskaamaan sairaalavuoteessa makaavan naisen. Ainoastaan lähi-idän ja afrikan kultamunat pystyvät tähän.[/QUOTE]

Ei voi olla totta. En usko. Mahdotonta. Paljon hienompi kulttuuri. Kunnioittavat naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28619154:
Kyllä on. Mä olin joulukuussa muutaman viikon Meilahden sairaalan verisuonikirurgisella osastolla ja olin siellä neljän hengen sekahuoneessa. Aluksihan se tuntui vähän oudolta olla ainoa nainen kolmen miehen kanssa, mutta loppujen lopuksi huonetoverit oli aika epäoleellinen asia. Myöhemmin huoneessa oli kolme naista ja yksi mies, joten luultavasti tämä mieskin tunsi olonsa vähän epävarmaksi :)

Järkeväähän tuo on, että leikkausjonoja voidaan purkaa potilaiden sukupuolesta riippumatta eikä päivystyksenä sairaalaan tulevat muuta järjestystä huonejärjestelyjen vuoksi.

Onko sulla kaikki joulukuun jäljiltä?

On niitä sekahuoneita Suomessakin. Itse viime kesänä olin kirurgisella vuodeosastolla ja sekahuoneessa. Olihan se vähän omituista, kun äijiä oli huoneessa, mutta olipa siellä verhot, jotka vetää vuoteen ympärille. Mummelit tosin oli aika järkyttyneitä, kun joutuivat ukkelien kanssa huoneen jakamaan...

Yhteistyössä