M
Monikulttuuria
Vieras
Linda raiskattiin sairaalan petiin | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Rikkaus ja voimavara, myös länsinaapurissa.
Rikkaus ja voimavara, myös länsinaapurissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taas näitä rasisteja, jotka näkee "monikulttuurisuutta" sielläkin missä sitä ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28618832:ollessani kerran synnärille, siellä oli myös tumma synnyttämässä, ja hän asui yksityishuoneessa, tämän tumman mies tuli käymään ja oli hypännyt muitta mutkitta pukille sairaalan sängyssä, muutaman päivän päästä synnytyksestä. jo nainen huusi kuin sikaa olis tapettu, ja hoitsut joutu apuun
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28619154:Kyllä on. Mä olin joulukuussa muutaman viikon Meilahden sairaalan verisuonikirurgisella osastolla ja olin siellä neljän hengen sekahuoneessa. Aluksihan se tuntui vähän oudolta olla ainoa nainen kolmen miehen kanssa, mutta loppujen lopuksi huonetoverit oli aika epäoleellinen asia. Myöhemmin huoneessa oli kolme naista ja yksi mies, joten luultavasti tämä mieskin tunsi olonsa vähän epävarmaksi
Järkeväähän tuo on, että leikkausjonoja voidaan purkaa potilaiden sukupuolesta riippumatta eikä päivystyksenä sairaalaan tulevat muuta järjestystä huonejärjestelyjen vuoksi.