Meilläkin tyttö on nukkunut yöllä helposti 5 tuntia putkeen. Nyt kylläkin 2 yötä menny ihan eri rytmissä...Tyttö valvoo yöllä ja nukkuu päivällä, huoh...
Mä nyt vielä jatkan tuota maidon riittämis- juttua. Kun siis tuntuu että tyttö ei millään saa tarpeeksi! En vaan sitten tiedä että onko hänellä tosiaan nälkä vai haluaako vaan imeä jotankin. Mistä sellasen erottaa? Kun siis syötän tyttöä, niin ehkä 5 min päästä hän lopettaa, kääntää pään ja irrottaa tissistä. Tai nukahtaa. No sitten nostan hänet pystyyn ja hän alkaakin hamuamaan ja syömään käsiään ja kitisee eikä ollenkaan ole tyytyväinen. No annan hänen sitten imeä lisää. Ja taas sama rundi, hän lopettaa ja alkaa kitinän. Mietin ensin että ehkäpä maitoa ei vaan tule, mutta kokeilen aina, että tuleeko rinnasta jos vähän puristan niin aina tulee ihan kunnolla. Eli rinta ei ole tyhjä, mutta tyttö ei vaan ole tyytyväinen. Mitä oikein pitäisi tehdä? Oon ihan hämmentynyt tilanteesta :|
Tänään tuli tytölle taas oikein kunnon yökkäyskohtaus, kesken unien. Tällä kertaa perään tuli oikeen kunnon puklu, vaikka normaalisti ei puklaa lähes ollenkaan. Itse aina pelästyn tuota yökkimistä, kun kuulostaa ja näyttää niin väkivaltaiselta, ihan kuin tyttö tukehtuisi. Tyttöä ei kyllä tunnu haittaavan
Minäkin nukun sellaisen kosteussuojakankaan päällä

Muuten menis lakanat uusiks aika usein. Liivinsuojat on aivan totaalisen litimärät aamulla. En ole yöllä jaksanut vaihtaa... Minäkin odotin sitä aikaa, kun voi taas nukkua mahallaan, mutta enhän nytkään voi kun silloin maito pursuaa rinnoista ulos

Siis edelleen kyljellään pakko nukkua. Tai nyt voi nukkua jo selällään.
Mäkin oon koittanut pitää tyttöä lattialla peiton päällä. Hän viihtyy siinä välillä hetken, mutta jostain syystä ei ollenkaan mahallaan. Kun laitan hänet mahalleen, hän alkaa "ryömiä" ja sitten kai turhautuu kun ei pääse mihinkään. Jalat vispaa ihan hulluna vähän aikaa ja sit alkaa kauhea kitinä ja puhkuminen. Selällään myös hädet ja jalat vispaa, mutta naama pysyy peruslukemilla
Minkälaista ääntelyä teidän muiden vauvat pitää? Meillä tyttö lähinnä vaan ähisee ja örisee

Välillä pääsee ihme vingahduksia. Hän ei itke kunnolla lähes ollenkaan. Naama kyllä vääntyy, mutta ääntä ei pääse helpolla.
Pinkkimieli: Voitkan aina silittää verhot uudestaan

Tai käydä koko vaatekaapin läpi, heh... Neljäs S kolmen seuraan. Kokeillaan jos tulee lisää lapsia
hemari ja tyttönen 2vk 5vrk (Kohta 3 viikkoa!!)