Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:nyt ois saunassa käyty..asiaaki oli mutten muista mitämelko aikanen dementia mulla
tyttelille ainaki se et ihana miten paljo sulla on jo viikkoja,vastahan sä meille kerroit..onkos miten muute odotus sujunu?ja kumpis sielt on tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:tytteli hyvä et on hyvin menny..mulla ois 2 pilleri liuskaa viel jälel..meinasin et jos sit jättäis pois vaik mieli tekis jo nytmut sais tän oman olon ensin kuntoon..vaikka nyt on tää viikko ollu tosi hyvä..
mulla oli anskan aikaan tosi paha pahoinvointi ja sit närästi ihan veden juontikin,koko ajan sai lääkettä siihen vetää..ja öisin oli levottomat jalat ja se veskissä juoksu ja ne supistelut..mut silti sitä aikaa kaipaa niin paljon..ääh,iskee kovempi kuume vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:sepä se kun ei koskaan tiedä,kun anttonkin voi olla mulle ensimmäinen ja viimeinen..kyllä sitä odotus aikaa niin kaipaa..ja uskomatonta kyllä,myös synnytystä..hullua..