H
harmaileva Piippu
Vieras
Moi kaikille!
Kirjoitin jo aiemmin pitkän sepustuksen, mutta se katosi johonkin kun tuli joku error, enkä jaksanut naputella uutta perään.
Mutta kommentoin Turun hammaslääkäritilanteesta pikapikaa. Ekalla neuvolakäynnillä sain numeron mihin soittaa ja varata tarkastusaika. Soitin sinne eilen ja sain ajan toukokuun loppuun. Muuten ilman tätä raskautta vastaava tarkastus olisi mennyt ENSI VUOTEEN!!! Joten jotain konkreettista hyötyä on olla raskaana!
Oma napa hiljainen: Maha ehkä vähän paisunut, kyttyrässä istuessa tuntuu outo "pallo" sisuksissa, minkä vuoksi tulee herkästi suoristettua selkä. Paha olo helpottanut todella hyvin ja iltaisin ruokakin jo maistuu. Tästä se painon nousu varmaan sitten kiihtyy.... Apua!!! Väsymys edelleen hallitseee iltapäiviä, joten todella toivon sitä energistä keskiraskautta tulevaksi ja nopsaan.
Hyvät yöt kaikille, Piippu rv 14+4
Kirjoitin jo aiemmin pitkän sepustuksen, mutta se katosi johonkin kun tuli joku error, enkä jaksanut naputella uutta perään.
Mutta kommentoin Turun hammaslääkäritilanteesta pikapikaa. Ekalla neuvolakäynnillä sain numeron mihin soittaa ja varata tarkastusaika. Soitin sinne eilen ja sain ajan toukokuun loppuun. Muuten ilman tätä raskautta vastaava tarkastus olisi mennyt ENSI VUOTEEN!!! Joten jotain konkreettista hyötyä on olla raskaana!
Oma napa hiljainen: Maha ehkä vähän paisunut, kyttyrässä istuessa tuntuu outo "pallo" sisuksissa, minkä vuoksi tulee herkästi suoristettua selkä. Paha olo helpottanut todella hyvin ja iltaisin ruokakin jo maistuu. Tästä se painon nousu varmaan sitten kiihtyy.... Apua!!! Väsymys edelleen hallitseee iltapäiviä, joten todella toivon sitä energistä keskiraskautta tulevaksi ja nopsaan.
Hyvät yöt kaikille, Piippu rv 14+4