Heipsan!
TERVETULOA UUSILLE!! :wave:
Mekin joulusta jotenkin selvitty. Vaikkakin lievä sotku täällä nyt vallitsee
Juholle tuli paljon lahjoja, leluja ja vaatteita pääasiassa. Vähän myös muuta kivaa.
Tämä äippä sai isännältä kaksi lippua Celine Dionin konserttiin, niitä kun niin toivoinkin. Kesäkuussa taijetaan isännän kanssa sinne sitten kaksisteen mennä. Jos Juhon jo siihen mennessä raaskii hoitoon jättää :ashamed:
Mulla (EHKÄ) taitaa olla tuolla kaapinperukoilla vauvalehden tilauksen mukana tullut
kantoliina paketissa. Meillä ei sille ole käyttöä, joten voisin vallan hyvin sen jollekkin postittaa postikulujen hinnalla.
Tosin mun on varmistettava että se tuolla viellä on, ettei vahingossakaan ole tullut hävitettyä, tosin vahva tunne on että tuolla kaapissa se on. Jos halukas joku on niin laittakoon yv:tä, niin keskustellaan millanen se on ja minne toimitetaan.
Muistaakseni se on tummansininen.
Meillä on ollu tänään suuri karstan poisto rojekti, suurin osa onkin saatu jo pois.
Meilläkin kädet vielä pääasiassa nyrkissä ja suussa tietenkin, kuolaa tulee. Yhtenäki päivänä oli paita tooosi märkä kun Juho innostu kuolaamaan.
Meil olis myöskin yhet vaaleensiniset (ja jotain kuvioita)
vauvojen uikkarit tuolla säilytyksessä, saatiin ne isännän tutulta. Näyttää uusille ja varmaan makismissaan pari kertaa käytetty. luulisin.
Nekin voisin postimaksun hintaan toimittaa vauvaumareille.
Ne on muistaakseni kokoa 56 tai 62, tarkastan jos joku on halukas. Kuvankin laitan jos on kiinnostusta. Yksäriä vaan, niin koitan saaja tietoa kasaan.
Meille ei niillä ole käyttöä. Tosin, jos ne oli kokoa 56 niin mahtuukokaan ne sitten enään kellekkään, hitto kun en muista ja nyt ei pysty juosta yläkertaan tarkastaankaan kun pitää alvariinsa rampata tuttia Juholle laittaan kun se vetelee tuolla makkarissa ilta torkkuja.
Olikos mun ny vie muuta.. sama pää kesät ja talvet.. yhtä laho..
ai joo. Miten teillä muilla on ollu tai tulee oleen noi 3kk rokotukset, meinaan siis iän puolesta, meillä kun ne on ens viikolla ja Juho on sillon "vasta" 2,5kk.. ihmettelin, et miks nyt jo.. Onko muilla siis ollu jo paria viikkoa ennen kun on täyttänyt sen 3kk??
Pupu ja Juho rapeen 2kk