Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Mut miten Krisulla näkyi se isona? Kun mullakin näkyi pienenä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Mut miten Krisulla näkyi se isona? Kun mullakin näkyi pienenä :kieh:
Henkka muuten, joko sä rähjähdit vai huoliko ukko tisun :kieh: ? On muuten kaamee tunne, kun on ihan täynnä maitoa. Meillä toi akkeli on nyt sen verta kova syömään, että tätä tunnetta ei viime aikoina ole tarvinnut kärsiä :kieh: . Huolehtii vauva äidistä |O .
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:Henkka muuten, joko sä rähjähdit vai huoliko ukko tisun :kieh: ? On muuten kaamee tunne, kun on ihan täynnä maitoa. Meillä toi akkeli on nyt sen verta kova syömään, että tätä tunnetta ei viime aikoina ole tarvinnut kärsiä :kieh: . Huolehtii vauva äidistä |O .
mul on rintatulehdusjust hain lääkekuurin päivystyksestä! ja olo on ihan peestä :ashamed:
![]()
:'(
mut palaillaan,ku jaksan
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:henkalle :hug: lämpimiä patalappuja liiveihin, helpottaa hiukan!
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:henkalle :hug: lämpimiä patalappuja liiveihin, helpottaa hiukan!
Mikäs se kaalinlehti niksi oli? Muistaako kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:henkalle :hug: lämpimiä patalappuja liiveihin, helpottaa hiukan!
Mikäs se kaalinlehti niksi oli? Muistaako kukaan?
sillä saa turvotukseen apua..eli käytetään usein sillon ku maito nousee rintoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Lillastina. ei ole tullut perille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Lillastina. ei ole tullut perille![]()
No höh... oliks se sitt topsy, jolle laitoin mailia? Eiks sulle mun pitäny laittaa? Nyt mä oon ihan ulalla... en kyllä kerhostakaan löytäny yhteystietoja, joten nyt en enää tiedä![]()
![]()
Jollekulle mun piti tänään laittaa mailia ja sitä myöskin laitoin... mutta no joka tapauksessa... mä laitan ne jatkopalat huomenna postiin laskun kera... laittaa sitten viestiä mulle päin, jos ihmettelee laskua :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Ai siis häntää tarkotit?![]()
sekös siel jalkojen välis roikkuukinvoiks sen typistää kauneussyistä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Lillastina. ei ole tullut perille![]()
No höh... oliks se sitt topsy, jolle laitoin mailia? Eiks sulle mun pitäny laittaa? Nyt mä oon ihan ulalla... en kyllä kerhostakaan löytäny yhteystietoja, joten nyt en enää tiedä![]()
![]()
Jollekulle mun piti tänään laittaa mailia ja sitä myöskin laitoin... mutta no joka tapauksessa... mä laitan ne jatkopalat huomenna postiin laskun kera... laittaa sitten viestiä mulle päin, jos ihmettelee laskua :saint:
Topsylle sun piti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Juu mulle LillaStinaMitähän sä nyt sekoilet
![]()
Kai kuitenkin oikeeseen osoitteeseen ne laitoit?
![]()