[QUOTE="moi";28908919]Älä murehdi.
Minulla vähän vastaava kokemus. Tosin minulla oli paljon jo oireitakin ja siksi otettiin Papa "vielä kerran". Aina papat olleet puhtaat.
Mutta sitten tulikin lappu kotia, että Papassa vaikeat solumuutokset ja pääsin muutaman päivän sisään siihen mikroskooppitutkimukseen.
Minulta kyseltiin jo suvun syöpätaustoja ja onko mahdolliset syöpäpotilaat elossa. Kun yritin kysyä omasta tilanteestani lääkäri oli vaitonainen ja kiersi kysymyksen.
Koepaloista löytyi kaikista vaikeat muutokset, muttei kuitenkaan vielä syöpää.
Tehtiin loop hoito, joka ei ollut paha.
Tuossa hoidossa ehdottomasti inhottavin kohta oli puudutuksen laitto. Se laittoi sydämen rummuttamaan niin, että tuntui, että valuisi hoitopöydän läpi, mutta sekin meni nopeasti ohi.
Hoito oli epämiellyttävä, muttei kivulias.
Minäkin olen vuotoherkkä, mutta paljon vuotoa ei tullut, tuhrutteli kyllä pitkään, tosin poistettu pala oli kohdallani aika iso ja rupi irtosi pikkuhiljaa.
Kontrollissa kaikki oli ok ja nyt käyn tiheämmin sitten seurannassa.
Mutta tosiaan muistan itsekkin kuinka kauhuissani olin tuollaisesta yhtäkkisestä pommista. Jopa lääkäritkin olivat yllättyneitä muutoksien löydyttyä.
Mutta älä turhaan huolehdi, mihinkään et ole kuolemassa ja älä missään tapauksessa lue netin syöpäpalstoja asiasta, sillä menetät vain yöunesi.
Näitä tapauksia hoidetaan harvasenpäivä, ja ne on ihan rutiinitoiminpiteitä, ja sinulla muutokset eivät ole vielä pahaa luokkaa

[/QUOTE]
Kiitos jälleen asiallisesta vastauksesta! Alkaa tuntua siltä, että voin alkaa pikkuhiljaa rauhoittumaan..ainakin toisten kokemusten mukaan. Itsellä ei tosiaan mitään oireita, tuli niin puskista kun olla ja voi..siksi varmaan niin suuri järkytys olikin! Onneksi olen saanut lääkäreiltä selviä ja suoria vastauksia, kohta ne ei varmaan enää vastaa mulle kun kyselen kyselen kyselen ja panikoin

Mutta kyllähän sitä nyt haluaa tietää tarkasti, että mikä itseään vaivaa kun tuollaisiin tutkimuksiin ja operaatioihin joutuu ja kaikki vaan sanoo, että ole ihan rauhassa! Syöpäpalstat kierran suosiolla kaukaa, muuten löydän itsestäni sen HETI! Olen yrittänyt löytää vain samanlaisia kokemuksia. Tietynlainen stressi ja paniikki säilyy varmasti pitkään, mutta ehkä tämä helpottaa kun saa sen Loop-hoidon käytyä.
Ikävää, että kohdallesi sattui lääkäri mikä ensin pelottelee syöpä kysymyksillä ja sitten vielä kiertää sun esittämäsi kysymykset! Itse olisin siinä vaiheessa jo pyörtynyt ja ajatellut, että on jotain aivan kamalaa, kun ei edes kertoa voi! Onnea jatkoon, toivottavasti pääsit eroon tästä ikävästä asiasta!

Yritän saada yöni nukuttua.