loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ym
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ym

Vieras
Tuntuu että kaikki kaatuu päälle, mikään ei tunnu miltään ja on vaan jaksettava! Minulla on kaksi lasta ja olen toisen lapseni omaishoitajana kotona. Voimat vaan välillä loppuvat, pienet asiat ärsyttää..huudan lapsilleni aivan pienistä asioista ja olen todella kireä koko ajan. Pari viikkoa sitten sain kauhean innostuksen spurtin, siivosin ja puunasin, tehtiin kivaa ja jaksoin, ihana kevät tulossa. Tänään voimat vaan loppui, keskellä päivää kauppareissun jälkeen päiväkahveja keittäessä tuli itku ja tunne ettei vaan jaksa, itkin vessassa ja mietin että miten tähän on tultu? Mun täytyis vaan jaksaa olla äiti lapsilleni, se äiti mistä koko ikäni haaveilin. Äiti joka jaksaa olla lapsilleen se ihana ja maailman paras äiti. Nyt vaan tuntuu että en ole..Tätäkö se unelma vaan olikin..

Tuntuu että kaikki kaatuu päälle, mikään ei tunnu miltään ja on vaan jaksettava! Minulla on kaksi lasta ja olen toisen lapseni omaishoitajana kotona. Voimat vaan välillä loppuvat, pienet asiat ärsyttää..huudan lapsilleni aivan pienistä asioista ja olen todella kireä koko ajan. Pari viikkoa sitten sain kauhean innostuksen spurtin, siivosin ja puunasin, tehtiin kivaa ja jaksoin, ihana kevät tulossa. Tänään voimat vaan loppui, keskellä päivää kauppareissun jälkeen päiväkahveja keittäessä tuli itku ja tunne ettei vaan jaksa, itkin vessassa ja mietin että miten tähän on tultu? Mun täytyis vaan jaksaa olla äiti lapsilleni, se äiti mistä koko ikäni haaveilin. Äiti joka jaksaa olla lapsilleen se ihana ja maailman paras äiti. Nyt vaan tuntuu että en ole..Tätäkö se unelma vaan olikin..

siis mieli ailahtelee mutta rauhotu! voit lukea ihmis mielestä! normaalia. jos jää pysyväks ei normaalia!Jos jäät siihen niin pysyvä!

en tiedä :/ kuka niitä hoitaa jos ei oma äiti..

En nyt ymmärrä - miksi olet lapsen omaishoitaja, ja jos näin on niin eikö ole puhuttu siitä, miten sinun jaksamisestasi huolehditaan? En kylläkään asiasta mitään tiedä. Mutta kuvittelisin, että jos halutaan omaishoitajan jaksavan, niin edes nimellisesti täytyy maksajan myös panostaa tuohon lomituskysymykseen. Muuten käy ennen pitkää niin, että joku muu saa hoitaa sekä lapset että äidin.

Soita neuvolaan ja pyydä apua? Tarvitseeko lapsi kokoaikaista valvontaa, siis niin että voitko poistua hetkeksikään jos joku muu hoitaa sen aikaa?

Yhteistyössä