Mulla tulee ap:n kirjoitteluista mieleen yks tuttu. Nainen on Hyvin onnettomassa suhteessa miehensä kanssa ja ollut ihastunut mun mieheeni jostain teini-ikäisestä asti, mies ei oo koskaan ollut kiinnostunut kyseisestä naisesta, nainen on siis miehen kotikylästä ja minä sitten olin se katala "kaupunkilainen" viettelijätär joka varasti hyvän miehen. Nainen ei koskaan oo pitänyt musta, vaikka itse olen tosi ystävällinen ollut hänelle aina.Väittää et oon pinnallinen,koska huolehdin ulkonäöstäni,ja olen kuulema "täysi bimbo" (yliopistokoulutukseseta huolimatta),olemme olleet jo vuosia naimississa,ja olemme onnellisia,mutta hänen kantansa ei muutu.Naisen mies on siis mun mieheni hyvä ystävä,joten joudumme silloin tällöin olemaan tekemisissä.
No niin,siis tämä sama nainen natisee AINA että minä en muka anna miehen juhlia heidän kanssaan,jne..Mieheni on useasti sanonut suoraan ettei HALUA lähteä baareihin,jne.. Emme mieheni kanssa nauti baarissa käymisestä,viinan katkuisista aamuöistä tai karaokebaareista, nainen taas nauttii suunnattomasti, yleensä illanvietto samassa porukassa päätyy osaltamme puolen yön aikaan viimeistään, kun muut lähtee "joraamaan".
MYÖS mieheni haluaa kotiin,eikä baariin, mutta tämä nainen on koko ajan ruikuttamassa "lähtekää nyt mukaan,haloo ootteekste noin kalkkiksii" (kirjaimellisesti sanonut noi"

Olemme siis n.30-vuotiaita ja baarikierros 18-vuotiaiden seassa ei voisi vähempää kiinnostaa!
Nainen on myös yrittänyt VÄKISIN juottaa minua humalaan,Siis ihan oikeasti yritti väkisin juottaa mulle lasista alkoholia että jäätäisiin yöksi,enkä voisi ajaa kotiin! Hän on myös ROIKKUNUT mieheni jalassa kiinni, hirveässä humalassa tietty ja suuttunut tosissaan joka kerta kun lähdemme "liian" ajoissa kotiin.
Miten voi olla niin vaikea ymmärtää että jos sinulle elämästä nauttiminen on sitä että dokaat häissä aamuun asti se voi toisille olla esim sitä että tullaan ajoissa kotiin,laitetaan lapset nukkumaan, otetaan viinilasit ja rakastellaan hitaasti ja ajan kanssa??
KAIKILLE ei ole nautinto juoda itseään humalaan tai oksennella aamuyöstä taksijonossa. Kiva jos tiedät mikä sulle on nautinto,mut usko pois sä et voi tietää
a)mitä nautintoja siellä kotona on tapahtunut kotiin tulon jälkeen
b) olisiko mies todella halunnut jäädä vai lähteä
c) mistä toinen ihminen oikeasti nauttii