Hei neuvoton!!
Toivottavasti vielä luet tätä ketjua. Mä olen kokenut myös pakkoajatuksia ja niistä syntyviä pahimmillaan äärettömän voimakkaita ahdistuksentunteita. Ne liittyi mun nyt about 8kk kestäneeseen suhteeseeni. Pakkoajatukset - ne tulee halusi tai ei. Kun ne tulee, tunteet tulee. Ja anna niiden tulla, mutta älä jää vatvomaan asiaa päässäs. Lopeta kyseleminen ja asian miettiminen. Siis että anna ajatuksen tulla, mut älä lähde käsittelee sitä, se vaan pitää sen hengissä. Pahimmassa vaiheessa mä vaa päätin et selviin siitä. Laihduin, olo oli hirveä, mut mä en enää reagoinu muiden nähden niihin fiiliksiin. Ja sit ku en reagoi vaa jatkan väkisinki hymyilemistä ja asioiden tekemistä, ni se unohtuu aina pidemmäks ja pidemmäks aikaa. Pitää ymmärtää myös, et mitä ikinä tapahtuu suhdekuvioissa tai muutenkaa -> sun pelkos ei oo mitää konkreettista, se ei voi satuttaa suo. Pelko on ainoostaan sun omassa päässä. Sä saat sen aikaan ja pidät sen hengissä. Anna siis tunteiden tulla - mut älä reagoi niiin sen ihmeemmin, vaikka paskalta tuntuiski. Riitely ei auta.
Muista et kaikki mikä on tärkeetä, on tässä ja nyt. Mikään ei loppujen lopuks tuu kestämään, kaikki katoaa viimeistään silloin kun me kuolllaan. Jos toinen ei oo antanu syytä olla luottamatta, niin luota. Sä et loppujen lopuks oo vastuussa etkä voi kontrolloida muiden tekemisiä, omiasi kyllä. Mieti välillä myös et mitä sä haluat, älä mitä sun poikaystävä haluaa, tai että mitä sä teidän suhteelta haluat. Terve erillisyys on suhteessa tärkeetä. Sun poikaystävä ei elä sun elämääs, sä elät. Tänään sun poikaystävä on sun kanssa ja haluaa pussata suo ja sä sitä, ihana juttu..o. Vaali sitä.. Mun poikaystävä sanoi mulle pitkän riitaisan ja ahdistavan ajan jälkeen että ei tiedä rakastaako muo. Pahaltahan se tuntui, mut tajusin etten voi siltä mitään vaatiakkaan, olin ite etäännyttänyt meitä mun ahdistuksenn takia. Joten päätin olla odottamatta mitään, se on ainoo tapa olla todella onnellinen kun on onnellinen jo itsessään niin ei toiselta tarvi odottaakaan mitään vaan elää päivä kerrallaan. Siten meidän rakkaus voi alkaa taas kukoistamaan

Tsemppiä kovasti!!!