eilen tytön kaveri soitti, että saisko hän enkun kirjaa lainaksi, kun oma on unohjtunut kouluun ja on englannin sanakokeet. tyttö kuitenkin sanoi, että kyllä se joutaa lainaa. no mä ihmettelin, että no eikö sinulla sitten ole kokeita, tyttö sanoi, että ei että kaverilla on sellaiset sanakokeet, jolloin tää kaveri oli ollut pois. ja mä uskoin. tänään sit tyttö tuli nolona kotiin, kun oli saanut sanakokeista 2 oikein 10:nestä. ja sit oli pakko tunnustaa, että oli valehdellut, ettei hänellä ole kokeita, kun ei ollut viitsinyt alkaa lukemaan. tää oli sit toinen kerta, ja engalnnista tämän kolmannen luokan aikana. mua pisti niin vihaksi, että peruin tämän kuun ratsastustunnit, eli kolme tuntia, hänellä on vakiona ratsastustunti, joka viikko ja sit sanoin, että ylimääräisiä ratsastustunteja toiselle tallille on turha tämän kevään aikana vongata. nyt sit mietityttää oliko liian ankara. mutta toi tyttö on niin kova päinen, että jos sille meinaa jonkun asian saada perille, niin täytyy olla ankara