Alkuperäinen kirjoittaja hara:
Toisen lapsen laskettuaika on parin viikon päästä ja mies ilmoitti ettei aio pitää isyyslomaa ollenkaan. Ei kuulemma koe sitä tarpeelliseksi. Esikoinen on 2v ja kotihoidossa. Mä suutuin sitten miehelle koska musta isyysloma on sitä varten, no et isä voi tutustua lapseen, mutta myös et voi olla avuksi ensimmäisten viikkojen aikana kun äiti vielä toipuu synnytyksestä. Mutta mies voi kuulemma ihan hyvin viettää aikaa vauvan kanssa sitten illalla ja viikonloppuna ja hänestä mä en tule mitään apua tarvitsemaan.
mä ihmettelen että millaisia lapsia teillä on kun toinen vanhempi ei halua olla niiden kanssa? eikö ne osaa käyttäytyä, onko niiden kanssa todella raskasta, meillä ainakin me molemmat haluamme tutustua lapsiimme ja tulla heidän kanssaan toimeen. tulee mieleen, että tämä isä ei ole saanut osallistua lasten hoitoon aiemmin ja nyt häntä pelottaa ettei hän osaakaan. tai sitten lapsen täytyy olla jotenkin outo, kun ei isää lainkaan kiinnnosta..
siis isähän voi olla aivan hullu myös mutta ei aina syytetä isiäkään.. todella outoa, sori tää pohdintani, mutta kyllä minua suututtaisi jos isää ei lainkaan kiinnostaisi lastemme ja minun hyvinvointi!!