Loukkaantuisitko tässä tilanteessa? (ystävän ehdotus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santsu Lee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Santsu Lee

Vieras
Olet alle 30v nainen, joka yrittänyt raskautua 3 vuotta. Hoidot alussa.

Sitten pitkäaikainen (perheelllinen) ystäväsi laittaa sinulle viestiä "tiedän, että teillä on vaikeuksia saada vauva. Jos koskaan tuntuu, että tilanne sitä vaatii, tiedä, että olen halukas lainaamaan kohtuni sinulle. En munasolujani, mutta kohtuni".

Mitä tuntemuksia aiheuttaisi?

no en oikeastaan tiedä mitä ajattelisin - munasolut ehkä ymmärtäisin mut en oikein ymmärtäis kommenttia, tuossahan kuitenkin riittäis ne munasolutkin niin miksi pitäis miehen tuota kaverias käydä painamassa (tuskin purkkiin ja siitä eteenpäin ?) luulen et on ihan meinannut luonnollisella keinolla?

En tietenkään loukkaantuisi, vaan ihan päinvastoin. Todennäköisesti en tahtoisi tuota mahdollisuutta käyttää, mutta ajattelisin silti että kyseessä on tosiystävä, joka on valmis tekemään jotain noin suurta.

Pitäisin ehdotusta outona :| En tiedä suuttuisinko.
Ystäväsi varmaan haluaisi kovasti jotenkin auttaa ja tukea sinnuu tilateessasi, eikä oikein tiedä miten. Hyvällä varmasti tarkoitti ehdotustaan, vaikka ei tainnut loppuun asti ajatella... ;)

Onnea hoitoihin :flower: :hug: Meillä meni 2v. ennenkuin raskauduin IVF:n avulla. Poika kohta 4kk :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nuunuu:
no en oikeastaan tiedä mitä ajattelisin - munasolut ehkä ymmärtäisin mut en oikein ymmärtäis kommenttia, tuossahan kuitenkin riittäis ne munasolutkin niin miksi pitäis miehen tuota kaverias käydä painamassa (tuskin purkkiin ja siitä eteenpäin ?) luulen et on ihan meinannut luonnollisella keinolla?
miten niin panemassa.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja nuunuu:

Ai niinkuin miten?
Ellei munasolujaan luovuta, pitäähän ne sitten toiselta ottaa... :whistle:

Tai sitten ystävä on ihan umpitollo.

Oisin varmaan onnellinen ku ois nuin hyvä ystävä. Tosin eikö kohdunvuokraus oo nykyisin lainvastaista Suomessa?

Kuinka moni ois oikeasti valmis kantamaan toisen lasta 9 kk? Minusta se on kunnioitettavaa. Tässähän ystävä oikein varmistaa ettei lapsi ois mitenkään hänen sanomalla ettei antaisi omis munasolujaan vaan ap:n ja hänen miehensä sukusolut yhdistettäisiin koeputkessa ja vasta sen jälkeen siirrettäis ystävään...

Yhteistyössä