N
No höh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis jos ystäväsi haluaa että miehesi kävisi ......niin ei olisi enää minun ystäväni
Jälleen yksi lukutaidoton -tai sitten jollakulla on leikki kesken
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis jos ystäväsi haluaa että miehesi kävisi ......niin ei olisi enää minun ystäväni
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Siis miten tuosta voi loukkaantua jos toinen apua tarjoaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Sehän kertoisi sen kuinka paljon ystävä sinusta välitää.. Upeata etten sanoisi.
Ja en todellakaan loukkaantuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Siis miten tuosta voi loukkaantua jos toinen apua tarjoaa?
En myöskään ymmärrä. Aika isoa apua tarjoaa.
Sä olet todella mahtava ystävä jollekulle onnelliselle! :heart:. Kysy ihmeessä (mutta varmista ensin, ettei ystäväsikin luule että ehdotuksesi sisältää käyttöoikeuden hänen mieheensä, kuten moni täällä näköjään asian käsittiAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ja minä olen se ystävä, joka kovasti harkitsee uskaltaako moista ehdottaa vai loukkaantuuko kaveri verisesti... En tosiaan haluais kaverin miehen kans paneskella. Se ois sitte semmonen koeputkilapsi...tai siis petrimalja-lapsi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Sä olet todella mahtava ystävä jollekulle onnelliselle! :heart:. Kysy ihmeessä (mutta varmista ensin, ettei ystäväsikin luule että ehdotuksesi sisältää käyttöoikeuden hänen mieheensä, kuten moni täällä näköjään asian käsittiAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Niin ja minä olen se ystävä, joka kovasti harkitsee uskaltaako moista ehdottaa vai loukkaantuuko kaveri verisesti... En tosiaan haluais kaverin miehen kans paneskella. Se ois sitte semmonen koeputkilapsi...tai siis petrimalja-lapsi.
![]()
). Onnea yritykseen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenköhän kohtua lainais. Lainaisitko miestäsi?? Se olis jo aika hurjaa... Miten reagoit? Mä varmaan ajattelisin et mikähän tossa on mielessä, vaikka voi olla vaan ystävällinen ehdotus... Mitäs sillä kohdulla tekee jos syy on esim. miehen siittiöissä tai sinulla munasolujen kehittymisessä... onhan se kohtu sinullakin, vai? Siis voi kokeilla inseminaatiota ym.ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Tuttavani sisko synnytti tuttavalleni (joka oli menettänyt kohtunsa ja vauvan synnytyksessä ) lapsen, tuttavan ja tämän miehen "aineista". Syntymän jälkeen biologiset vanhemmat adoptoivat lapsensa.
Mutta minä itkisin onnesta, jos olisi tuollainen ystävä. Vähentäähän se stressiä ja saattaa sitä kautta jopa helpottaa omaa raskaaksi tuloa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En minä loukkaantuisi, mutta minusta olisi parempi kyllä jutella ihan kasvokkain tällaiset asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:en loukkaantuisi.hänhän tarjoaa apuaan vaikeaan tilanteeseenne.minusta todellinen ystävä minusta ei tuollaiseen olisi.en pystyisi luopumaan lapsesta
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis pitääkö tässä tapauksessa ystäväsi naida ukkosi kanssa? Anna vastaus,kun moni niin meinaa samoin minä.Sinä tiedät vastauksen niin kerrotko ettei tarvi arvuutella
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis pitääkö tässä tapauksessa ystäväsi naida ukkosi kanssa? Anna vastaus,kun moni niin meinaa samoin minä.Sinä tiedät vastauksen niin kerrotko ettei tarvi arvuutella
tää kohdunlainaajahan ei ole luvannut munasolujaan käyttöön eli päättele siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis pitääkö tässä tapauksessa ystäväsi naida ukkosi kanssa? Anna vastaus,kun moni niin meinaa samoin minä.Sinä tiedät vastauksen niin kerrotko ettei tarvi arvuutella
tää kohdunlainaajahan ei ole luvannut munasolujaan käyttöön eli päättele siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis pitääkö tässä tapauksessa ystäväsi naida ukkosi kanssa? Anna vastaus,kun moni niin meinaa samoin minä.Sinä tiedät vastauksen niin kerrotko ettei tarvi arvuutella