Löysin melkoisen deittiprofiilin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lue et Kadu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lue et Kadu

Vieras
Kyllä olen introvertti eli sisäänpäinkääntynyt siksi unelma-ammattini on laulaja mutta en kestä sitä siksi sitä ei tule. Olen ujo en uskaltaisi laulaa lavalla. Olen anti-ateisti siis uskovainen. Olen anti-sosiaalinen. Olen yksinäinen. Menneisyyteni takia haluaisin saada rakkauskirjeitä naisilta. Olen passiivinen deittisivulla nainen tekee aloitteen aina yritä. Näen tulevaisuuteni yksin sinkkuna asun. Jään tänne deittisivulle loppuelämäksi. Minulla ja naisella on eri kieli emme ymmärrä edes suomen kieltä, ajattelemme eri tavalla ota kuitenkin selvää minusta jooko. Nainen ei päätä miehen elämästä. Se on 100 % mies. Minun taisteluni taistelen ateismia vastaan. Ateistinaiset saavat pysyä nurkassa. Älkää laittako viestiä minulle ateistinaiset. Tästä se tämäkin perjantai päivä jatkuu. Minun on vaikea luoda yhteyttä naiseen, minulla on pato. Olen poikamies paholainen se oli vitsi mutta olen poikamies. Tienaat miljoonan mutta psykologi kieltää laulamasta koska olet vaarassa mikä vaara teet itsellesi sen vaaran. Kun hän astuu taivaan stadionille ja hymyilee valo tulee koko taivaan stadionille. Voita sydämeni puolellesi lykköä tykö se ei ole helppoa. Minun olisi hyvä ymmärtää että Jeesuksen ja oluen lisäksi on nainen Jeesuksen ja oluen lisäksi voisi olla myös mies ja nainen parisuhde. Nainen ajaa mies on matkustaja avioliitto ei mitään järkeä mä. Olen niin itseäni täynnä nainen on pelkästään kakkosvaihtoehto. Ujot elää sinkkuna naiselle on mahdotonta puhua. Pidetään hauskaa yksilöinä sanokaa miehet ei parisuhteelle naisen kanssa. Miehet taistelkaa sinkku oikeudestanne olen esimerkkinä teille. Miehet teillä on oikeus juoda olutta pitäkää puolenne naisille näyttäkää ulko-ovea naisille ottakaa tarvittaessa avioero. Sanon tämän naiset nyt kauniisti ei. Naiset vituttaa minua ankarasti turpa kiinni juon nyt olutta paljon. Kuuntelen kotona musiikkia olen leikisti keikalla myös laulan kotona ja live youtube ja musiikkilaitteet kotona. Oikein kun masentaa maanantaina sauna lämpiämään aamulla klo 10.00 kyytipojaksi 12 kpl nelosolutta vain minulle. Mitä näitä hameneitejä nurkkiin pyörimään aina jaksa en. Kysyin Jeesukselta oli tyytyväinen profiiliini. tämmöisiä tänään. Olen päätyyn asti merkonomi. Lyhyttukkaiset mä kuuntelen myös heviä. Alan jo tuskastua naisiin ei kolahda. Minulla on nollatoleranssi parisuhteelle naisen kanssa olen ylpeä sinkku. Minulla on 1 % mahdollisuus löytää nainen olen suomen ujoin poika. Olen kylmä ihminen totinen torvensoittaja ensitreffeillä. En kykene kommunikoimaan naisen kanssa korkein ujo luokitus. Olen tämmöinen itsenäinen sinkku ei joka naisen kanssa kolahda olen vähän hevi laulajapoika kotona harrastus. Miksi minun pitäisi laittaa näille ihmisille viestejä en tunne näitä ihmisiä. Olen seinäruusu deittisivulla. Minulla on muuri tämä deittisivu ei oikein lähde. Kun laulan se menee suoraan sydämeen ja avaruuteen olen niin hyvä siinä. Iso muutos tulee elämään jos naisystävä löytyy. Kyllä se vika on ihan itsessä kun en laita viestiä naisille. Ei tämä deittailu oikein lähde. Sano poika että rakastat minua sanoi tyttö ei se ole niin vaikeaa kun löydät sen sopivan naisen joka tuntuu siltä että voit laittaa viestejä hänelle ei väkisin tule mitään pitää olla jokin yhteys teillä. Rakkaus ei tule pakottamalla. Baarissa en käy koskaan. Tuntuu että tämä deittisivu ei oikein lähde minulta. Jos menet sosiaaliseen mediaan kerron enemmän. Naiset ovat kuin nukkeja minulle. En osaa kommunikoida naisten kanssa, olen ujo. Minun pitää aloittaa kommunikointi naisen kanssa alkeista. Alkuun tähän minulla on hyväksi käytetty olo niin kuin edesmenneellä mäkihyppääjä Matti Nykäsellä. Minulla on pelkästään voitettavaa täällä. Rakkaus ensisilmäyksellä on vaikea käsite. Olen ujo poika ei ole tapana jutella naisille. Enpä ole treffeillä ollut. Rakkaus on kuin kuolema saat monta mahdollisuutta mutta vain yksi pitää käyttää. Ei ole naiset huolineet minua. Elämän risukot käyty läpi sinkkuna. Etsin naista Savosta. Haluaisin perustaa perheen naisen kanssa. En omista autoa. Minulla ei ole lihaksia. Juon olutta saunassa. Haluaisin rakastua naiseen. Kuuntelen musiikkia. Savosta etsin blondia. En ole suorittanut asevelvollisuutta. Tykkään laulamisesta, laulan kotona. Minulla on 100 cd levyä. Naisella olisi hyvä olla ajokortti se olisi kivaa koska itse en aja autolla. Olisi kivaa olla auton kyydissä. En ole koskaan seurustellut naisen kanssa. Olutta on kiva juoda kotona. Parisuhdeasiat ovat vaikeita minulle varmaan saisin hylätyn arvosanan. Ehkä elän sinkkuna loppuelämän jos oikea ei kävele vastaan deittisivulla. Rakkaudella. Paljon cd-levyjä ei tarvitse nimetä yhtyeitä. Ulkomailla olisi kiva käydä lomalla naisen kanssa Espanja, Ranska. Etsin naista joka hyväksyy oluen juontini se on ihmisoikeuteni. Uskon Jeesukseen. Olen kuitenkin joka äidin toivevävy. Nimeän nyt kuitenkin muutamia yhtyeitä HIM, Negative, Lovex, The 69 eyes, Lordi, Nightwish, Within Temptation, Evanescence, Thirty Seconds to mars, Garbage, The Corrs, No Doubt, Metallica, Texas, Apulanta, Uniklubi, Stella. Kylie Minogue, Eminem, 50 Cent, Mariska, Cheek, Bomfunk mc,s, Poets of the fall, Paramore, Dixie Chiks, Prodigy 2 levyä, Faithless, Bon jovi, Faith no more, Nirvana, Skunk Anansie, Foo Fighters, Sash, La bouche, Solid base, Daze, Cindi Lauper, Tik Tak, Pmmp, Scooter, Puff Daddy, The Rasmus, Aqua, The Crash, Emmi, Kwan, Manic Street Preachers, Maija Vilkkumaa, Egotrippi, Avril Lavigne, Lambretta, The Cardigans, The Rasmus, Alexia, Darude, Tokio Hotel, Ace of base, Guns N, Roses, Wham, E-type, Suede, Belinda Carlisle, Guano Apes, The Fray, Don Huonot, Pulp, Richard Marx, Alannah Myles, Solid Harmonie, Scorpions, The Offspring, Savage Garden, Kent 2 levyä, Natalie Imbruglia, The Verve, Oasis, Eskobar, Aerosmith, Laura Pausini, Soul Asylum, Roxette, Sting, Ultimate Tribute to U2. Foreigner, Arja Koriseva, Kaija Koo, Suvi Teräsniska joululevy. Suosikkielokuvani on Hohto ja Titanic. En vastaa yksityisiin sähköposteihin. puhelinnumero voin vastata. Saunassa on kiva juoda olutta kotona. Harrastan kestävyysjuoksua. Olen täällä vaikka koko loppuelämän täällä deittisivulla. Minulla on autofobia siksi en aja autolla koskaan. Ihailen Nirvana yhtyettä siksi kuuntelen Foo Fightersia. Odotan että sydämet kohtaa vain Savossa. En mielistele täällä ketään. Jos et usko ihmeisiin muista olet yksi niistä. Loppuun perustieto alkoholi ykkönen nainen kakkonen. Ateistit ei kiinnosta minua. Aika paljon yhtyeitä tuossa lista jatkuu. Viimeinen lause jos puolisolle laulettaisiin olisin naimisissa. Katson sinkkuillallinen otan oppia. Katson myös napakympin ja maajussille morsian. Jos haluat tietää koko totuuden minusta mene sosiaaliseen mediaan. Jos olet ateisti nainen lue raamattua ja muutu uskovaiseksi ja muuta uskonto niin otetaan uusiksi muuten tuhlaat minun aikaani ja silloin se on seuraava profiili. Loppuun pyydän anteeksi profiiliani ja sanon musiikki on minun paras kaveri ikuisesti. Tähän loppuun kävisinkö konsertissa jos naisystävä pakottaisi. Mielummin tekisin konsertin kotona.

Lyhyesti Luoja sinua auttakoon.

Jäsentele tekstisi ja vihje sinulle: älä vaan puhu näin paljon ja sekavasti tulevalle mahdolliselle tyttö/naisystävällesi, se jo auttaa sinua paljon.
Ole mahdollisimman kauan hiljaa
ainakin siihen asti kuin mato /nainen on koukussa tai jotain.

Lyhyesti Luoja sinua auttakoon.

Jäsentele tekstisi ja vihje sinulle: älä vaan puhu näin paljon ja sekavasti tulevalle mahdolliselle tyttö/naisystävällesi, se jo auttaa sinua paljon.
Ole mahdollisimman kauan hiljaa
ainakin siihen asti kuin mato /nainen on koukussa tai jotain.
Ei ole minun kirjoitus siis mutta näin on, en kyllä usko että tämä mies tulee naisystävää löytämään ja tuon tekstin kun lukee pari kertaa niin en kyllä tiedä haluaako hän edes naisystävää?? En tiedä miksi sitten on deittisivustolle kirjoittanut?! Mikä oli lempikohtasi tekstistä? Pakko sanoa, omani on "minulla on paljon cd levyjä mutta en nyt listaa niitä tähän. " sitten listaa kumminkin varmaan 100 parin lauseen päästä. Tai pyyntö päästä naisen auton kyytiin mutta parin lauseen päästä onkin autofobia....Tai naisen etsintä, mutta pysykää miehet sinkkuina niinkuin minä, en ymmärrä naisia, kalja on parempaa!? Mietin kyllä kovasti miten tollasen tekstin on kukaan saanut kirjoitettua ja jaksaa yllättää vaikka olen jo sen pariinkin otteeseen kokonaan lukenut