löysin uuden miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
löysin uuden miehen ja rakastuin kerrasta, hän muutti jo vaimostaan ja lapsistaan erilleen ja minä muutan perässä, ainoa ettei hän halua minun lapsia sinne asumaan, heillä kun ei ollut lapsia.
olen tässä vähitellen pakannut ja vienyt vaatteitani mieheltäni salaa... lapsemme on päivät tarhassa ja mieheni hakee hänet sieltä niin huomenna on kotona kirje pöydällä etten enää palaa takaisin vaan he jäävät kaksin asumaan, ei ole muuta mahdollisuutta...
anteeks, oli pakko purkautua jonnekin...

siis minulla ja miehelläni on yksi yhteinen lapsi ja uudella rakkaallani ei ollut lapsia, mikä siinä nyt niin vaikeata oli ymmärtää?
ei ole muuta vaihtoehtoa vaikka lastani rakastankin, tiedän kyllä että ex pärjää vallan loistavasti lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
siis minulla ja miehelläni on yksi yhteinen lapsi ja uudella rakkaallani ei ollut lapsia, mikä siinä nyt niin vaikeata oli ymmärtää?
ei ole muuta vaihtoehtoa vaikka lastani rakastankin, tiedän kyllä että ex pärjää vallan loistavasti lapsen kanssa.

Ja hän muutti jo vaimostaa ja lapsistaan erilleen...eikä lapsia.... vallan selvä kuvio ;)

Mies muuttaa vaimosta ja lapsista erilleen mutta ei halua sinun lapsiA omaan kotiinsa asumaan kun hänellä ei ollut lapsia... Ja vaikka itselläs on tusinakaupalla monikossa, yhden nykyinen miehesi hakee vaan tarhasta ja jää hänen kanssaan asumaan? Nyt meni yli hatun niin että viuhahdus vaan kuului... :o

no se siinä on vaikea ymmärtää että alkuun sanoit että tää uus mies on muuttanu jo pois vaimonsa JA LASTENSA luota :whistle: mutta sitten kuitenkaan ei halua sun lapsia koska hällä ei lapsia ole?? ööh?? :o :whistle:

ite en kyllä ikinä,IKINÄ, vaihtais lapsiani yhteenkään mieheen :/

Juu juu,niinhän sinä kirjoitit.
Ja lapsiakin oli vaikka vain yksi.
ja mies muutti erilleen vaimosta ja lapsistaan vaikkei niitä lapsia ollutkaan.
Olikos sitten sitä vaimoakaan tai miestä?

Siis, ajatte omaa lastasi. miltä tästä pienestä tuntuu kun tajuaa että, olet häipynyt etkä koskaan tule kotia!!! Voi seon kaameata ajatellakaan, en ikinä ikinä voi omiani jättää noin julmasti;(

pjr-laugh.png

Uusimmat

Yhteistyössä