Lueskelin Meidän Perheen näytenumeroo.. :DDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.

Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?

alle kouluikäinen. pojalla on kikki.

Meitin pojalla myös kikki. Etupylly nimitystä ei käytetä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mitä pahaa on pimpissä tai pimpassa?!! Kyllä on aikuisen päässä vikaa, jos noista sanoista vääntää irstaita, mitä ei voi lapsen kuullen käyttää.

Ei niissä mitään pahaa ookkaa :D Palstalla on vaan tää kestovitsi etupyllystä :D Joka nyt oli ollu myös jossaki lehdessä.

meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.

Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?

Tosta mainittiin just siinä artikkelissa. Että pylly viittaa tonne pepun puolelle ja saattaa just hämätä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Makkis:
kikki on pohojammaalla tissi :)

siis tissit = kikit

Mä meinasin just laittaa tämän sanan. Mahtaisi kikin omaava poika olla pohojanmaalla ihmeissään, kun vauvalle annetaan kikkiä..

Vissii jossai etelä-pohojammaalla puhutaan tollasesta? Mää oon pohojois-pohojammaalta enkä muista tollasta sanaa ollenkaan :D

Enkä mä kyllä tuota kikki -nimitystä pojallekaan käyttäs. Jos mulla olis poika ni sillä olis ihan pippeli.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkis:
kikki on pohojammaalla tissi :)

siis tissit = kikit

Mä meinasin just laittaa tämän sanan. Mahtaisi kikin omaava poika olla pohojanmaalla ihmeissään, kun vauvalle annetaan kikkiä..

Vissii jossai etelä-pohojammaalla puhutaan tollasesta? Mää oon pohojois-pohojammaalta enkä muista tollasta sanaa ollenkaan :D

Enkä mä kyllä tuota kikki -nimitystä pojallekaan käyttäs. Jos mulla olis poika ni sillä olis ihan pippeli.

Juu, etelä-pohojammaalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja taitaa olla provo avaus:
ei kai lehesä mistään etupyllystä puhuta?!??

Puhuttiin puhuttiin, käy ostaan oma lehti niin pysyt kärryillä.

kerrohan jotaki siitä jutusta. ei oo kauppaa ym. lähellä eikä autoa, jotenka en voi nyt mennä ostammaan lehteä

Alkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Niinpä :D
Mä en oikeesti käsitä että aikuisille ihmisille voi olla vaikeeta sanoa tyttönsä alapäätä pimpiksi, sitä nimitystä kun kuitenkin 99% esim. päiväkodeissa käyttää.
Etupylly... Käsittämätöntä :o

Minä oon kans miettinyt, että mitä ihme estoja joillakin ihmisillä on :o Mikä siinä pimppi-sanassa on niin kamalaa?

mitäs kamalaa etupyllyssä on, sana se on siinä missä pimppikin.

Ei oo provo tää avaus. Luin saman jutun lehdestä. Hymyilytti kyl tavata etupylly perhelehdestäkin. Mielestäni aivan aiheesta kirjoittaja ihmetteli miksi se pimppi on niin kamala ja sekottaa lasta kun puhutaan kahdesta pyllystä. Kun pyllystä ja pimpistä tulee eri tavaraa.

Meillä puhutaan hömpsästä :D Kyllä tuo pimpinkin ymmärtää ja käyttää sitä välillä, mutta hän on itse alkanut puhumaan siitä hömpsänä, joten olkoon sitten hömpsä. Pojilla on kyllä ihan pippeli.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
ei kai lehesä mistään etupyllystä puhuta?!??

Puhuttiin puhuttiin, käy ostaan oma lehti niin pysyt kärryillä.

kerrohan jotaki siitä jutusta. ei oo kauppaa ym. lähellä eikä autoa, jotenka en voi nyt mennä ostammaan lehteä

?

Meillä lapset sanoo ihan reilusti pippeli ja pimppi, siitä asti sanoneet kun asiasta jotain ymmärtäneet. Mä en tajua ihmisiä joille noi sanat on jotenkin hävettäviä. Miten ne kertoo tulevaisuudessa lapsilleen ehkäisystä, kuukautisista ja muusta vastaavasta jos ei edes kehtaa sanoa ruumiinosien nimiä?