Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ihan perusmeininki. Mun kohde oli tosin Kurt Cobain.![]()
hahaa, same!![]()
Joo, kuin myös mulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ihan perusmeininki. Mun kohde oli tosin Kurt Cobain.![]()
hahaa, same!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja sossu:Minun lapsen kirjassa luki "teen itsarin kun en kestä tätä elämää..."
Ja minusta se on ihan normaalia 15v tilitystä Ei ole helppoa olla nuori.Me aikuiset vain unohdamme sen ajan.
Voin kertoa, että EI ole normaalia vaan vakava asia.Ei todellakaan ole normaalia käytöstä uhata/suunnitella itsemurhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:Mä luulin et sieltä päiväkirjasta ois paljastunu paljon pahempaakin!! Eihän tossa mitään, mä olin täysin rakastunut BSB:n Nickiin! <3
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:Kyllä musta äidillä on oikeus ja vähän velvollisuuskin lukea salaa teinin päiväkirjaa. Kyllä äitin pitää tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu. Mitä jos siellä vaikka luksi jotain itsatijuttuja tai huumejuttuja. Kyllä äiti saa lukea salaa lapsen päiväkirjat jotta pysyy edes vähän kärryillä.
Ihan normaalilta tuo kuulostaa. Kyllä nuo pahatkin ihastumiset menee aikanaa ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja soso:Järkytyin enemmänkin siitä, että menit lukemaan toisen päiväkirjaa. Häpeä!
Alkuperäinen kirjoittaja 67:Alkuperäinen kirjoittaja soso:Järkytyin enemmänkin siitä, että menit lukemaan toisen päiväkirjaa. Häpeä!
siis luetteko te välkyt vaan aloitusviestin ettekä muuta![]()
se on täysin normaalia, haloo, etkö sä itseä muista![]()
mä kans suorastaan olin rakastunut Michael Jacksoniin ja vielä Ville Valoonja kans pahaa mieli vaikka mistä oli tullut ja olin niin hullu fani ettei mitään rajaa
Kuka vitun mulkku lukee toisen päiväkirjaa?
Joo on toi ihan normia esiteini-iässä..
Luet toisen päiväkirjaa ja vielä jaat siitä otteen nettiin?!! :O
miksi vitussa luet toisen päiväkirjaa? Tuo on laitonta. En ihmettelisi vaikka tyttäresi haluaisi katkaista välit sinuun jos lukeminen selviää.
Ja kyllä, on aivan normaalia teinin palvoa idoliaan.
Kyllä musta äidillä on oikeus ja vähän velvollisuuskin lukea salaa teinin päiväkirjaa. Kyllä äitin pitää tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu. Mitä jos siellä vaikka luksi jotain itsatijuttuja tai huumejuttuja. Kyllä äiti saa lukea salaa lapsen päiväkirjat jotta pysyy edes vähän kärryillä.
Ihan normaalilta tuo kuulostaa. Kyllä nuo pahatkin ihastumiset menee aikanaa ohi.
Voin kertoa, että EI ole normaalia vaan vakava asia.Ei todellakaan ole normaalia käytöstä uhata/suunnitella itsemurhaa.
Kyllä musta äidillä on oikeus ja vähän velvollisuuskin lukea salaa teinin päiväkirjaa. Kyllä äitin pitää tietää mitä lapsen elämässä tapahtuu. Mitä jos siellä vaikka luksi jotain itsatijuttuja tai huumejuttuja. Kyllä äiti saa lukea salaa lapsen päiväkirjat jotta pysyy edes vähän kärryillä.
No ei todellakaan ole!
Oletko tietoinen Suomen perustuslaista?
10 §
Yksityiselämän suoja
Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.
Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.
Tämä laki koskee myös teinien äitejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22354027:Päiväkirja ei ole luottamuksellinen viesti lain silmissä.