luistelua voisi kokeilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jääprinsessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jääprinsessa"

Vieras
minkäikäisenä olette vieneet lapsenne ensimmäistä kertaa luistelemaan? Ja kuinka pieniä luistimia on olemassa? Meidän 3.5 vuotias olisi hauska viedä jäälle, mutta kertokaas onko vielä liian aikaista?

Jokainen voi ihan itse koittaa miltä tuntuu luistella "hieman reiluilla" luistimilla! Hommatkaa nyt hyvät ihmiset oikean kokoiset varusteet ennen kun viette niitä mukuloita sinne jäälle!

[QUOTE="huh huh";22516355]Jokainen voi ihan itse koittaa miltä tuntuu luistella "hieman reiluilla" luistimilla! Hommatkaa nyt hyvät ihmiset oikean kokoiset varusteet ennen kun viette niitä mukuloita sinne jäälle![/QUOTE]

juuri näin, sen vuoksi katsellaan josko pienempiäkin olisi tarjolla.

25 on valitettavasti pienin koko mitä on saatavilla. Ovat kuitenkin aika pientä ja kapeaa kokoa useimmilla merkeillä, joten ihan suoraan ei voi pelkkää kokonumeroa katsoa. Meidän melkein kolmevuotias saa lauistimet joululahjaksi ja joulun jälkeen siis on tarkoitus mennä kokeilemaan miten sujuu. isothan nuo 25 on 22-23- kokoa käyttävälle, mutta kun into on kova ja pienempiä ei ole saatavissa (kaveri pelaa jääpalloa liigassa oli kysynyt parilta maahantuojalta, eli etsiminenkään ei auta).

Meillä on lapset olleet 1,5-2 vuotiaita, kun ovat aloittaneet luistelun. Pienimmät luistimet on olleet kokoa 25, mutta villasukan kanssa ihan sopivat jo 23 jalkaan. Ja kyllä neiti tosiaan 1,5v 21 jalallakin kivasti tepasteli niilllä ensimmäisen talven.

[QUOTE="huh huh";22516355]Jokainen voi ihan itse koittaa miltä tuntuu luistella "hieman reiluilla" luistimilla! Hommatkaa nyt hyvät ihmiset oikean kokoiset varusteet ennen kun viette niitä mukuloita sinne jäälle![/QUOTE]

Meillä 2½v neiti on opetellut 27 koon luistimilla (kenkä 23-24) ja kyllä onnistuu!! Napakasti vaan jalkaan!

Yhteistyössä