Lukiolainenko muka fiksu , siis tää mene jo YLI hilseen =DDDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta on kamalaa kuultavaa ettei teini arvosta omia vanhempiaan _yhtään_.
Siis joo, teini-ikään kuuluu kapinointi ja muu, mutta tuo "sä oot niin tyhmä kun oot käynyt vaan amiksen ja mä sentään käyn lukiota" -kuulostaa jopa mun korviini ihan kauhealta.

Ja mulla on omia teinejä kaks, joista toisella on ollut ehkä maailman kauhein teini-ikä. Mutta silti koskaan mitään noin navan alle lyövää ei tyttö ole suustaan päästänyt.

Voisin vaikka veikata, ettet säkään puhu lapsillesi tai lapsistasi yhtä ilkeään sävyyn kuin Rollo omastaan. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

täåmmsösetä tåää on lapidsda rloäåmäå. jsokus oastellaan sosksun rahopla mitä sattuu ja josksu sittenk vaan jpoastain soilisaali kasseja nöpåin on!

Molemmissa varmaan puolensa. Tytär olisi vallan hyvin voinut käydä rahaa nostamassa (äitinä olisin tarjoutunut mukaan, olisi ollut hyvä tilaisuus jutella tms. samalla kaikenlaisista asioista), eli äidin harminkin ymmärrän. Toisaalta aika "rumasti" äitikin teinistä kirjoittaa.

Meilläkin murrosikäinen saattaa suuttuessaan karjua "hölmö" tai "isiootti" yms., mutta katson vain vinosti takaisin, hymyilen, ja totean - "lapsenii, se periytyy" :) Yleensä alkaa tyttöäkin sitten naurattaa...

Jos kuka tahansa muu nikki olis tuon aloituksen tehnyt, niin olisitte kehunut, että kylläpä teit fiksusti kun et alkanut jo melkein aikuista tyttöä passaamaan ja nauraneet että heh heh, kyllä teinit on hupsuja.

Aina samat nikit aukomassa rollolle päätä joka hemmetin asiasta.

Oikeesti, mitä niin kovin kauheaa tuossa siitä tytöstä sanottiin? Ei ollut fiksua käytöstä, jäädä pois koulusta vain oman laiskuuden takia, eikö se ihan totta ole? Tosissaanko te muut olisitte uskoneet lukioikäisen tytön pelkäävän pimeää klo 18..?

En minä kokenut tuota Rollolaisen kirjoitusta mitenkään tytärtä mollaavana. Eikö se tyttö ole jo 17-vuotias? Kyllä sen ikäisen voi olettaa itse käyvän ostamassa bussikortin. Vai pitäisikö isojen lasten vanhempien huolehtia ja hoitaa kaikki asiat?

Olen samaa mieltä Akaatin kanssa. Tuo oli ihan tavallista teinin äidin kirjoitusta/puhetta. Samoista asioista kaikki jauhaa ja samaan sävyyn.

Olen samaa mieltä Akaatin kanssa. Tuo oli ihan tavallista teinin äidin kirjoitusta/puhetta. Samoista asioista kaikki jauhaa ja samaan sävyyn.

toivottavasti en itse ole täällä tai missään muuallakaan forumissa kirjoittamassa omasta tyttärestä samaan sävyyn edes silloin,kun tyttö on teini-iässä..olikohan se ap,kun kertoi täällä tyttärensä menettäneen neitsyyden?muista ongelmista puhumattakaan..

Kauhea räksytys taas kun alottajana Rollolainen. Jos ois ollut joku muu, taputeltais vain selkään ja voivoteltas teiniä eikä suinkaan äitiä.

Niin läpinäkyvää Rollon morkkausta taas.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Kauhea räksytys taas kun alottajana Rollolainen. Jos ois ollut joku muu, taputeltais vain selkään ja voivoteltas teiniä eikä suinkaan äitiä.

Niin läpinäkyvää Rollon morkkausta taas.

Olipa kirjoittaja kuka hyvänsä, minusta suhtautuminen teiniin on ilkeää.

Sinänsä Rollo toimi ihan oikein, mutta tuo että aikuinen alentuu kisaamaan teinin kanssa siitä kumpi on alykkäämpi on todella naurettavaa. Ja koska tiedämme tapauksen, eli että Rollo haukkuu täällä tytärtään ihan jatkuvasi, asia näyttäytyy entistä inhottavampana. Sitä en hyväksy.

Ihan vaan sivuhuomautuksena tähän: pimeän pelko ei ole iästä eikä kellonajasta kiinni.

No Rovaniemen korkeudella tähän aikaan vuodesta ei muuta juuri olekaan, kuin pimeää, joten kai se pelokas tyttö pysyttelee kotona muulloin kuin klo 10-14? Luuletko? Ja rollohan kertoi tytön kulkevan harkoistakin kotiin 21-22 aikaan -mihin se pelko silloin katoaa?

Älkää nyt viitsikö.

toivottavasti en itse ole täällä tai missään muuallakaan forumissa kirjoittamassa omasta tyttärestä samaan sävyyn edes silloin,kun tyttö on teini-iässä..olikohan se ap,kun kertoi täällä tyttärensä menettäneen neitsyyden?muista ongelmista puhumattakaan..

Jos kerran olet sitä mieltä, että Rollolainen kertoo liikaa lapsistaan niin miksi pitää sitten jatkuvasti levittää noita juttuja eteenpäin vuosien ajan?

Vaikuttaa selvästi siltä että tyttö käyttää huumeita. Se että bussirahat mystisesti häviävät ja jäädään koulupäivänä syyttä kotiin makaamaan ovat aivan selviä merkkejä. Kannattaa tarkastaa kengänpohjat että näkyykö sammuksiin polkemisesta jälkiä ja haistaa haiseeko makealle hassikselle.
Kannattaa myös pyytää näyttämään käsivarret ja katsoa onko pupillit laajat.

Flegmaattinen kielenkäyttö kielii vähän crack-kokaiinin suuntaan. Voi olla että tyttö on jo alkanut myydä itseänsä.

Yhteistyössä