Y
Yli hilseen
Vieras
että levitetään netissä toisen ihmisen henk koht asioita, noin juurta jaksain. Vanhempien tehtävä on huolehtia siitä, että lapsella on lipussa virtaa, kun pitää mennä kouluun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja taas Rollo mollaa tytärtään. Teini-ikäistä tytärtä - teinin ei kuulukaan ajatella, olla ja toimia aina kuten aikuisen.
Mulla on sellainen aavistus, että tytär voi olla loppupeleissä oikein fiksukin. Toisin kuten äitinsä. Juu, sanoin sen ääneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25211454:Jotkut naiset vihaa naiseutta niin paljon, ettei ne voi sietää nuoria naisia, edes omia tyttäriään. Sen sijaan pojat on aina, ah, niin viksuja ja vilmaattisia ja kaikinpuolin NIIN hyviä poikia.
Musta on kamalaa kuultavaa ettei teini arvosta omia vanhempiaan _yhtään_.
Siis joo, teini-ikään kuuluu kapinointi ja muu, mutta tuo "sä oot niin tyhmä kun oot käynyt vaan amiksen ja mä sentään käyn lukiota" -kuulostaa jopa mun korviini ihan kauhealta.
Ja mulla on omia teinejä kaks, joista toisella on ollut ehkä maailman kauhein teini-ikä. Mutta silti koskaan mitään noin navan alle lyövää ei tyttö ole suustaan päästänyt.
Siis joo, teini-ikään kuuluu kapinointi ja muu, mutta tuo "sä oot niin tyhmä kun oot käynyt vaan amiksen ja mä sentään käyn lukiota" -kuulostaa jopa mun korviini ihan kauhealta.
Alkuperäinen kirjoittaja ähis;25212020:17- vuotiaan jo voi velvoittaa itse huolehtimaan omasta matkakortistaan, mutta äiti voi ojentaa auttavaa kättä ja lähteä yhdessä teininsä kanssa hakemaan sitä rahaa automaatilta.,
Mutta Rollolle vinkiksi heitä kakara pihalle ja anna huolehtia omasta elämästään jos et jaksa tyttöäsi katsella ja hyysätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25212283:Siä varmaan toimit ihan hyvin tuossa tilanteessa mutta ymmärrätkö yhtään mihin sävyyn siä puhut siitä lapsesta? Varmasti on hankalaa tahtojen taistelua mutta tuo pilkallinen asennoituminen ei ehkä auta yhtään..
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25212292:17 vuotias, eli alaikäinen pihalle? Hyviä neuvoja tulee näköjään ihan satamalla.