Luottamus meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suski

Jäsen
08.10.2004
73
0
6
Mitä teen?

15-vuotinen avioliitto menossa nurin. Mies ollut uskoton. On vielä uskomattoman typerä, että oli kuvannut sitä #&%?$!* ja jättänyt kuvat tietokoneelle. Vai oliko tahallista, ehkä halusi jäädä kiinni.

Nyt vakuuttaa, että on tehnyt virheen ja haluaa jatkaa. Mitä teen? Otanko lapset ja lähden. En koskaan voi enää luottaa!!!

Onko muilla kokemuksia, miten jatkaa eteenpäin? Auttakaa!!!

Mies tehnyt virheen siis siinä että petti vai siinä että jäi kiinni? Itse en pystyisi luottamaan enää tuollaiseen mieheen. Koko ajan miettisin että missä mies olisi kun ei ole kotona, järkihän tommosessa menisi.

En usko että tuollaisen jälkeen pystyy enää toiseen luottamaan. Itse kuitenkin päätät, mutta älä jää onnettomaan suhteeseen. Älä anna miehesi kohdella sua noin...

Voimia siulle!

Älä eroa heti. Anna tilanteelle aikaa.
Hakeutukaa mahdollisimman pian esim parisuhdeleirille. Jos uskottomuuden syyt (usein saattaa oikeasti jountaa jopa lapsuudesta) löytyvät, on todennäköistä, että uskottomuus ei enää toistu.

On myös niin, että molemmat ovat usein omalta osaltaan vastuussa tilateesta. Tiedän, että tämä kuulostaa tosi inhoittavalta, mutta olen itse käynyt saman läpi, joten tiedän mistä puhun. Ensimmäisellä kerralla erosin mutta seuraavassa (=nykyisessä) päätin jos lasten takia selvittää, onko mahdollista jatkaa. Jouduin myös toteamaan oman väärän toimitamallini ja yritän sitä muuttaa.

Meillläpettämisestä on nyt parivuotta ja parisuhdeleiristä vähän alle. Olemme edelleen yhdessä ja homma toimii. En ihan sata prosenttisesti voi väittää luottavani, mutta hyvin harvoin se enää tulee mieleen.

Voimia, niitä sinä tarvitset!

Yhteistyössä