T
"tiina"
Vieras
Eli minä aloitan aina, AINA juttelun facessa, tekstarilla tms. Mies vastaa mulle aina ja kyselee samaa asiaa myös multa. Vastaukset eivät ole kovin lyhyitä, vaan jos kysyn esim. miten juhannus meni, tulee rivitolkulla tekstiä ja lopulta kysyy mitä minä tein juhannuksena.
Jos en itse olisi kiinnostunut ihmisestä, vastaisin hyvin lyhyesti. Esimerkiksi "kiitos hyvin, olin mökillä. Entä sä?"
Päättelen siis pitkistä vastauksista, että haluaa jutella kanssani.
Mies ei ole KOSKAAN aloittanut juttelua itse. Jos minä en hänelle laittaisi mitään, niin tuskin miehestä koskaan kuuluisi.
On silti ehdottanut usein tapaamisia. Viimeksikin kysyi haluaisinko lähteä kahville, kun tulee työkeikalle kotikaupunkiini.
Mies voi olla vain vähän "jurokin" eikä vain oikein osaa aloittaa keskustelua ja tiedä mitä sanoisi...
Olen miestä paljon nuorempi ja ihan näpsäkkä nuori nainen, joten hän voi kai jännittää itseään..jos ymmärrätte mitä ajan takaa.
Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut...
Argh..mies on kiinnostava, mutta en jaksa tätä "Pelleilyä".
Jos en itse olisi kiinnostunut ihmisestä, vastaisin hyvin lyhyesti. Esimerkiksi "kiitos hyvin, olin mökillä. Entä sä?"
Päättelen siis pitkistä vastauksista, että haluaa jutella kanssani.
Mies ei ole KOSKAAN aloittanut juttelua itse. Jos minä en hänelle laittaisi mitään, niin tuskin miehestä koskaan kuuluisi.
On silti ehdottanut usein tapaamisia. Viimeksikin kysyi haluaisinko lähteä kahville, kun tulee työkeikalle kotikaupunkiini.
Mies voi olla vain vähän "jurokin" eikä vain oikein osaa aloittaa keskustelua ja tiedä mitä sanoisi...
Olen miestä paljon nuorempi ja ihan näpsäkkä nuori nainen, joten hän voi kai jännittää itseään..jos ymmärrätte mitä ajan takaa.
Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut...
Argh..mies on kiinnostava, mutta en jaksa tätä "Pelleilyä".