Luvaton sormeilu johti vankeustuomioon, mutta olisiko johtanut, jos asetelma olisi ollut toisinpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;24824097:
Ai ei liity vai? Muistelepa omaa nuoruuttas ja ekoja treffejä...

Tuossa oli kaikki ainekset seksiin. Tuskin meni sen takia kylpyyn että tuli muutossa hiki.

En nyt puolustele tuota tekoa mutta ei tuolla akalla kyllä kaikki muumit ollu laaksossa.

Täh? Totta kai yhteisessä illanvietossa ja kylvyssä VOI olla kaikki ainekset seksiin, mutta kylpy ei ole mikään lupaus siitä että ok, nyt voit tunkea sormet mun pilluun sit kun olen nukahtanut/sammunut. :D

[QUOTE="vieras";24823120]Pidän verrannollisena miehen peräaukon sormeilua ja naisen vaginan sormeilua. Samoin naisen raiskaamista ja miehen peräaukon raiskaamista, mutta miehen peniksellä leikkiminen ei ole sama asia kuin naisen vaginan sormeilu, koska eka ei satu ja toinen sattuu helposti.[/QUOTE]

Penis on aivan yhtä herkkä kuin vagina. Vaginan sormeilu on täysin sama asia kuin peniksen sormeilu.

Onhan toi nyt ihan naurettavaa. On ollut intiimiä juttua ja antanut riisua alasti ja yhteinen kylpy. Harvinaisen munaton nainen. Voiko naiset olla noin naiveja oikeasti. Väärinhän se on tietysti, mutta siis linnatuomio. Suomen oikeuslaitoskin on näköjään menossa sekaisin.

Onhan toi nyt ihan naurettavaa. On ollut intiimiä juttua ja antanut riisua alasti ja yhteinen kylpy. Harvinaisen munaton nainen. Voiko naiset olla noin naiveja oikeasti. Väärinhän se on tietysti, mutta siis linnatuomio. Suomen oikeuslaitoskin on näköjään menossa sekaisin.

Naiiveja miten? Eikö kundi ollut naiivi kun oletti että juttelu ja kylpy tarkoitti automaattisesti seksiäkin.

"Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" on toteamuksena kyllä helvetin perseestä. :) Ei kaikki ole sitä mieltä että kaiken pitäisi aina johtaa just seksiin/yhdyntään ja on ihan kamalaa että silti pitäisi muka mennä niiden ehdoilla, joiden mielestä seksi kuuluu aina asiaan ja nainen on "antanut ymmärtää" tavalla tai toisella.

• Tykkää
Reactions: Motha
VOI VITUN IDIOOTIT !!!!!! Vaikka oltais tanssittu alasti sylikkäin ja luvattu maat ja taivaat niin kun toinen sammuu/nukahtaa niin silloin ei tungeta mitään mihinkään !! Ja tää neropatti joka totesi että heillä tämmöistä saa tapahtua niin antaa palaa vaan jos sut saa nukkuvana raiskata. Jos mun mies tunkeutuisi minuun millään ulokkeella kun minä nukun en vastaisi seurauksista... ja hän kyllä tietää sen.

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Ole provo , ole provo ( voiko kukaan muka olla noin idiootti muutoin ?? )

Ole provo , ole provo ( voiko kukaan muka olla noin idiootti muutoin ?? )

Kyllä voi olla. Vankeustuomio on täysin kohtuuton ja siitä tässä on kysymys. Sinunko mielestä sopiva rangaistus?
Ensikertalainen saa hakata aika pahaan kuntoon toisen ihmisen, että vastaavan tuomion saa. Yleensä niin, että toinen vammautuu lopuksi ikää.
Puhutaan kuitenkin ihan eriasteisesta asiasta, kun joku hemmetin koplaaminen.

Varmaan aika moni nainen on vastaavaan tilanteeseen jossain vaiheessa elämäänsä joutunut, mutta normaali ihminen pystyy selviytymään tuollaisesta ihan omin avuin. Raiskauksesta ei kuitenkaan ole kysymys.
Täysin naurettava tapaus ja kyseinen nainen nimenomaan naivi.

[QUOTE="unto";24825079]Penis on aivan yhtä herkkä kuin vagina. Vaginan sormeilu on täysin sama asia kuin peniksen sormeilu.[/QUOTE]

penis lienee paljon herkempi kuin vagina koska vaginassa ei varsinaisesti ole tuntoa. Mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä koska sisään tunkeutuminen tekee niistä täysin eriasioita. Vertaa vaikka siihen että joku koskisi sun huulia/tunkisi sormet sun kurkkuun.

Nukkuvaan koskeminen on väärin jos ei tiedä onko se toiselle ok ja jotain tuomiota tuollasesta sietää saada. Mutta kun vertaa siihen, miten lyhyitä tuomioita tulee raiskauksista ja lasten hyväksikäytöstä niin turhan kova tuomio minusta.

[QUOTE="sondersson";24827044]penis lienee paljon herkempi kuin vagina koska vaginassa ei varsinaisesti ole tuntoa. Mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä koska sisään tunkeutuminen tekee niistä täysin eriasioita. Vertaa vaikka siihen että joku koskisi sun huulia/tunkisi sormet sun kurkkuun.[/QUOTE]
Eli olennaista on, liikuttaisiko nainen miehen peniksen esinahan taakse vai ei, miehen nukkuessa. Ja jos mies on ympärileikattu, pelkkä penikseen koskeminen olisi sama asia.

[QUOTE="vieras";24827066]Olen itse nainen ja täytyy sanoa, että enpä kyllä moisesta menisi rikosilmoitusta tekemään.[/QUOTE]

En minäkään, tuossa tilanteessa luultavasti monottaisin tyyppiä naamaan ja häipyisin :D

[QUOTE="vieras";24827066]Olen itse nainen ja täytyy sanoa, että enpä kyllä moisesta menisi rikosilmoitusta tekemään.[/QUOTE]
Saatikka että itkeskelisin tapahtunutta monta kuukautta.

[QUOTE="vieras";24827076]Eli olennaista on, liikuttaisiko nainen miehen peniksen esinahan taakse vai ei, miehen nukkuessa. Ja jos mies on ympärileikattu, pelkkä penikseen koskeminen olisi sama asia.[/QUOTE]

Ei, vaan olennaista on sisään tunkeutuminen, onko se tosiaan noin vaikeeta tajuta? Sun kyrpäsi herkillä kohdilla ei ole tässä asiassa mitään hemmetin väliä.

Tuntui, että tuo oli ihan tahallisesti kirjoitettu tuolla tavalla provosoivasti ja vähättelevästi. Ei kerrottu esim. lainkaan, oliko nainen nukahtanut, sammunut tms. Ihan kuin nuo tapahtumat olisivat muka peräkanaa seuranneet toisiaan. Nainen oli kuitenkin sanonut, ettei seksiä halua ja mies on sitten myöhemmin naisen nukkuessa koskenut häneen luvatta. Hyvä, että tuli tuomio!

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="sondersson";24827087]Ei, vaan olennaista on sisään tunkeutuminen, onko se tosiaan noin vaikeeta tajuta? Sun kyrpäsi herkillä kohdilla ei ole tässä asiassa mitään hemmetin väliä.[/QUOTE]
Joo, anna mun kaikki kestää. :D Mies työntää sormen naisen sisään, on ehdollisen vankeusrangaistuksen arvoinen rikos. Mutta kun nainen luvatta kopeloi miehen penistä, niin mitään väärää ei ole tapahtunut, kun mitään ei ole mennyt peniksen sisään.
Kun nainen hyppää nukkuvan miehen jäykistyneen peniksen päälle ja sujauttaa sen sisäänsä, niin siinäkään ei ole tapahtunut mitään väärää, koska miehen sisään ei ole tungettu mitään.

En usko, että miehellä oli pahaa tarkotusta tai että olisi ajatellut tekevänsä jotakin mitä nainen ei halua. Pulssin kokeilu oli typerä hätävalhe, joka varmaan aiheutti tuomion.

[QUOTE="sondersson";24827103]Tottakai on ja sama koskee jopa muita ruuminosiakin.[/QUOTE]

Niinhän mä tossa jo totesinkin, mutta kertaus on opintojen äiti. :D
Tajuaa ehkä nää "muttaku se flirttaili silloin ku oli hereillä"-tyypitkin kun tarpeeksi jankkaa.

[QUOTE="vieras";24827111]En usko, että miehellä oli pahaa tarkotusta tai että olisi ajatellut tekevänsä jotakin mitä nainen ei halua. Pulssin kokeilu oli typerä hätävalhe, joka varmaan aiheutti tuomion.[/QUOTE]

Liittyy miten mihin?

Kyllähän monet pedofiilitkin selittävät että 'en mä raiskannut sitä 10-vuotiasta, se vietteli mut ja halusi sitä' mutta silti heidän kuuluu saada rangaistus. Vaikka eivät (muka) ole mielestään pahaa tehneet.

[QUOTE="diu";24827116]Liittyy miten mihin?

Kyllähän monet pedofiilitkin selittävät että 'en mä raiskannut sitä 10-vuotiasta, se vietteli mut ja halusi sitä' mutta silti heidän kuuluu saada rangaistus. Vaikka eivät (muka) ole mielestään pahaa tehneet.[/QUOTE]
Sinulla logiikka ihan hukassa.

Mieti kaikkia niitä miehiä, joiden kanssa sinulla on joskus seksiä. Kun nukahdat, kuka vain heistä saa tunkea ulokkeitaan sinuun. Näin sinun logiikallasi.

En mä kyl heidän kanssaan enään kylvyssäkään nakusillaan istu, enkä ole muutenkaan tekemisissä. Mutta outoa olisi, että jos jonkun panon kanssa olisin hänen asunnollaan ja kylpisin hänen kanssaan, niin vielä kävisin sinne nukkumaan, vaikka tiukasti olisin kieltänyt enään harrastamasta seksiä.

Yhteistyössä