tuntuu että mä tulen hulluksi kun taloustilanne on ihan kuralla... Mun piti valmistua nyt keväällä mutta niin ei sitten käynytkään... Eli mun ainoat tulot on tällä hetkellä lapsilisät kahdesta lapsesta sekä elatusapu esikoisesta. Toki mulla on avopuoliso joka hoitaa asumiskulut kun asunto on hänen omaisuuttaan. Ruokakulut on menneet aika tasan..se maksaa joka käy ruokakaupassa... Hirveä tilanne vaan kun pitää tarkasti jokaisen sentin laskea että rahat varmasti riittää ainakin pakollisiin laskuihin ja lääkkeisiin. Eikä sekään ole kovinkaan mukavaa kun olen viimeaikoina joutunut ravaamaan suht usein lääkärissä ja hyvin iso osa säästöistäni on menneet siihen. Säästöä enää jäljellä 130e. 
Yritän kokoajan saada opinnot etenemään. Mutta hyvin hitaasti sujuvat asiat..
Ilmoittauduin työhakijaksi mutta koska mulla ei ole sitä ammattitutkintoa mulle rapsahti 5kk odotusaika.. eli vasta 5kk kuluttua voin saada työmarkkinatukea.
Töitä ei täällä ole pienessä kylässä ja mahdollisuutta lähteä naapuri kuntiin ei ole.
Noh kai tämäkin vaihe joskus päättyy mutta ottaa niin mahdottomasti pattiin tämä köyhyys : /
Ja kauhea rahan himo siis aivan valtava... Ja joka kerta kun tililtä jotain menee kirpaisee niin sydämeen... kun ei jää sitten mitään säästöön...
no oma vikahan se vaan on... :headwall:
Yritän kokoajan saada opinnot etenemään. Mutta hyvin hitaasti sujuvat asiat..
Ilmoittauduin työhakijaksi mutta koska mulla ei ole sitä ammattitutkintoa mulle rapsahti 5kk odotusaika.. eli vasta 5kk kuluttua voin saada työmarkkinatukea.
Töitä ei täällä ole pienessä kylässä ja mahdollisuutta lähteä naapuri kuntiin ei ole.
Noh kai tämäkin vaihe joskus päättyy mutta ottaa niin mahdottomasti pattiin tämä köyhyys : /
Ja kauhea rahan himo siis aivan valtava... Ja joka kerta kun tililtä jotain menee kirpaisee niin sydämeen... kun ei jää sitten mitään säästöön...
no oma vikahan se vaan on... :headwall: