Mä alan ollaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DiipaDaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DiipaDaapa

Vieras
...ihan solmussa. Nyt vkon loppuna mun miehen melkein paras kaveri (myös duunikaveri siis) avautu mulle, että on aina ollut muhun heikkona...? Ollaan siis tunnettu sama aika kun olen tuntenut mun mieheni, eli about 15v. Mulla ei siis ole ollut eikä tule olemaankaan mitään erityisiä tunteita tuota kaveria kohtaan, ihan ok mukava tyyppi eikä mitään hajuakaan sen ajatuksista ennen viime vkon loppua.

Meillä miehen kanssa kaikki tosi ok ja tuokin tyyppi tietää sen ja samaan hengenvetoon totesi että ei aijo eikä halua edes rikkoa mitään (ja minäkö sitten haluan??? NOUP!).
Eli kysymys kuuluukin siis että miksi ihmeessä ihmisten pitää mennä möläyttelemään moisia, pitäisvät suunsa kiinni...

Niin ja viisastelijoille tiedoksi että en ole provonnut mitenkään...

Nyt jälkeen päin vain mietin tilanteita menneisyydessä ja tietyt jutut käy kyllä järkeen. Esim. tuon tyypin kaikki parisuhteet on jäänyt aika lyhyiksi yritelmiksi...

Että näin, kylläpä helpotti vähän avautua, asiasta en voi enkä aijo kavereitten kanssa puhua koska en halua että asia kiirii kumpaisenkaan korviin, siis mieheni tai tuon kaverin.

Mahtasko se kumminkaan olla alunperinkään valmis esim. 15v suhteeseen.
Vitun pelle jätkä.
Ei tommonen mies ole myöskään miehesi pyyteetön ja vilpitön ystävä.
Pitäs tosiaan vaan suunsa kii ja sutis salaa lapaseen.
Se vaan saattaa olla, että jonkintyyppisiä luusereita kiinnostas päästä kokeilemaan kaverin naista... ja se ois sitten siinä, eli TätSit...!

22.01.2007 kirjoitettua/"Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi" -theaderi..., tms.

"Seurustelu päättyi puolen vuoden jälkeen, ollaan edelleen kavereita ja joskus heitetään vähän kaksimielistä läppää (olettaen että kummallakaan ei ole suhdetta päällä). Kerran ollaan päädytty sänkyyn yhdessä, tossa kesällä :D"

Laulun sanat.
liittyy just ihan tarkkaan siihen tsydeemiin..., mitä jotkut ajattelee toisten naisista.
Elikkä tyypit..., jotka on valmiita pilaamaan kaiken..., kaveruuden..., työkaveruuden ja kaiken..., vaan "vittu" saadakseen kerran pillua toisen muijalta..., vituttaa mua ihan oikeesti..., siis ihan "aikuistenOikeesti".
Käske sen pellen vaan sutia lapaseen...! =)

Ja tässä linkki:

http://www.lyricsbox.com/skandaali-lyrics-sun-muijas-51wcm86.html

Myös:

Skorpioni ja sammakko olivat syvän ja leveän puron reunalla ja heidän takanaan raivosi metsäpalo harppoen tietään läpi kuivien risujen. "Minä en osaa uida", skorpioni sanoi. "Sammakko, otathan minut selkääsi ja kuljeta toiselle puolelle. Muuten minä palan ja kuolen."

"En taida uskaltaa, skorpioni. Sinä pistät minua ja kuolen."

"Älä höpsi. Jos minä pistän sinua ja sinä kuolet, minä uppoan ja kuolen itsekin. Enhän minä sellaista tee."

Metsäpalo raivosi lähempänä ja sammakko tunsi aran ihonsa alkavan kuivua. Se katsoi tomerasti skorpionia silmiin ja nyökkäsi. "Hyvä on. Kiipeä selkään, kaveri. Minä kuljetan sinut toiselle puolelle."

Ja skorpioni kiipesi sammakon selkään ja taivutteli piikkiään tasapainotellessaan sammakon uintiliikkeiden (sammakkoa) tahdissa. Jokaisen pooootkaisun jälkeen metsäpalo kärvensi selkää vähemmän ja vähemmän, kunnes puolivälin jälkeen se oli kuin keväinen auringonpaiste.

Skorpioni nosti piikkinsä korkealle ilmaan ja iski sen sitten sammakon niskaan. Sammakko käännähti tuskissaan selälleen ja tunsi kuinka myrkky levisi sen elimistöön. Sen kasvoille ilmestyi hämmästynyt ilme joka kuvasi vain yhtä sanaa: "Miksi?"

Sammakko vajosi hitaasti kylmään puroon ja skorpioni sen perässä. Vaikka skorpionin suu oli jo täynnä vettä, se kohautteli olkiaan. "Minä vain olen skorpioni."