Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä varasin ajan ensin lääkäriin helmikuussa, hän ohjasi psykologille ja nyt ollaan samassa jamassa taas.
Ja kiitos tuosta itsesäälissä rypemisestä, sitähän mä haluankin tehdä.
Kiva kun valaisit.
Mulla on tällä hetkellä vahva hormoni hoito syövän takia. Ja olen sanonut, että tarvitsen apua monessakin paikkaa. Mutta se että yritän itseni kuitenkin laittaa inhimillisen näköiseksi on ilmeisesti monen päätelmä siitä, että meillä menee hyvin.
"sähän näytätkin niin hyvältä" niin meikillä saa ja mopolla pääsee.
Mutta joo, mä poistun rypemään itsesäälissä. Todellinen sairaanhoitajan kommentti.
Nonniin, vedäpäs syvään henkeä..
Sulla on syöpä ja olet sokissa siitä, sulla on hormonihoito ja olet suurinpiirtein verrattavissa raskaana olevaan naiseen. Osa sun masennuksesta voi johtua hormoneista, osa syövästä, osa siitä että olet väsynyt.
Jos teillä on varaa, kutsu kotio työttömien yhdistyksestä siivoaja. Ei maksa paljoa, ja auttaa.
Jos on varaa, pistä elämä risaseksi ja kutsu siivoja pari kertaa kuussa teille.
Lapsi tuossa yhdistelmässä on se, joka on itsekäs ja vaatii. Ei ne ajattele omaa napaansa pidemmälle ja lapset osaa olla niin kuluttavia ja itsekeskeisiä et harva pystyy samaan.
Jos pystyt, lapsi hoitoon päiväkotiin. Käytä reippaasti hyväksesi tukiverkosto, jos sellaista ei ole, lapsi miehen hoitoon ja kaverille.
Soita kavereillesi, juttele. Mene pihalle käveleen ja juttele (nakkaa roskat samalla).
Sano ja kerro ihmisille että voit huonosti.
Moni luulee nyt että olet kone ja jaksat eivätkä tarjoa apuaan.
Minä tarjoaisin jos asut samalla paikkakunnalla.
Ota oma harrastus, henkireikä itsellesi.
Tee jotain, ei se tarvi kuin kävellä kaupungilla ja juoda teetä.
Kotona ei tarvitse aina olla.
Suuret halaukset sulle, olet ajatuksissani.