N
nuhanenä
Vieras
en vaan haluu. mä olin jo aikoja sit päättäny et miestä en enää ota ja et me pärjätään lasten kans keskenään oikein hyvin. nyt mä sit oon menny ihastuun yhteen mieheen! :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/
voi hitto meitä! :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/
No sanos muutaMä olen oikeesti päättänyt etten tarvi miestä, elämä hyvää lasten kanssa ja nyt, pää ihan pyörällä ihastumisesta. Mä olen yleensä niin "järkevä" ihminenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/