mä en haluu olla ihastunu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuhanenä

Vieras
en vaan haluu. mä olin jo aikoja sit päättäny et miestä en enää ota ja et me pärjätään lasten kans keskenään oikein hyvin. nyt mä sit oon menny ihastuun yhteen mieheen! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaileva:
No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/

voi hitto meitä! :headwall: :D

No sanos muuta :D Mä olen oikeesti päättänyt etten tarvi miestä, elämä hyvää lasten kanssa ja nyt, pää ihan pyörällä ihastumisesta. Mä olen yleensä niin "järkevä" ihminenkin ;)

No sama juttu. Mä olen kans päättänyt että en miestä enää halua, ja ihastunut olen, pahasti :/

No sanos muuta :D Mä olen oikeesti päättänyt etten tarvi miestä, elämä hyvää lasten kanssa ja nyt, pää ihan pyörällä ihastumisesta. Mä olen yleensä niin "järkevä" ihminenkin ;)

sanko täyteen jääpaloja ja pää sinne et tunteet viilenee? :D mun ihastumisen kohde ei tiedä mitää mun ihastumisesta ei me edes kunnolla tunneta :ashamed:

Ei oo totta, täällä kolmas jolle tapahtunu sama juttu ihan vast ikään. Yritän taistella tunteita vastaan mut en voi niille mitää. :/

Yhteistyössä