Mä en jaksa enään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ranne sohlaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ranne sohlaa

Vieras
Mä en enään tiedä miten mä tästä selviän, olis ees joku jolle voisin puhua... Ku mulla ei oo ketään, ja tuntuu et seinät kaatuu päälle.
Mun päivä alko niin hyvin, että joku oli jättänyt banaanin kuoren lattialle ja mä kaaduin, sit mä näin tähtiä, mut en soittanut lääkärille, ku näin kuitenkin eteenpäin. Koira oli kakkannut keittön pöydälle, ja mulla ei ollu talouspaperii. mä joutusin siivooman sen mun sukilla ja nyt nekin on loppu, ku mulla on pyykkipäivä vasta huomenna. nyrkkipyykillä ku joudun pesemään tossa keittiön lavuaarissa.
Mun pitäis lähtee töihin, mutta paljain varpain. Ja mä nään edelleen niitä tähtiä.
Mä menin polla jomotuksessa tyttöystäväni luokse. menin sisälle omilla avaimillani, ja näin karmean näyn. peitto hulmusi makuuhuoneessa ja vaarini sieltä huusi, tuu kloppi tänne vaan. tunsin kuin kyyyneleet valuivat poskillani ja huusin " eiiiiiiiii! ääh, nyyh!" ja juoksin ulos kerrostalosta niin kovin että en huomannut taas banaanin kuorta ja liukastuin siihen ja lensin suoraan betoniseinää. Se sattu vähän, mutta en mä nyt enää kehtaa töihin lähtee. ja en varmaan soita mun tyttöystävälle. ja en tosiaan lähe ulos ku ei mul oo ees sukkii.. mitä mä teen!!!!!!!!! :'(