mä en jaksa lypsää tosta miehestä koko ajan kaikkea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut!!!

Vieras
se ei siis puhu.
kun alettiin seurusteleen, niin vietettiin yökaudet jutellen, puhuttiin todella paljon ja ihan kaikesta. mies varmaan käytti silloin koko sanavarastonsa, koska enää se ei puhu mitään mistään.
joudun kokoajan kyselemään, että mites töissä ja mitäs sen vakuutusasian kanssa, mites sen yhden laskun kanssa, onks sulla mikä rahatilanne et kumpi tän nyt maksaa, mites se auton katsastus, mitä ne sano siel lääkärissä........
mitään se ei oma-aloitteisesti ala puhumaan.
sama jos istun vieressä kun se puhuu puhelimessa ja se sanoo sinne luuriin et "joo tossa se istuu mun vieressä (minä siis), mä kyl kerron sille." sit puhelu loppuu ja mies tuppisuuna alkaa tuijottaa telkkaa. mä siin sit katson sitä "niiiiin??!!"-ilmeellä, niin se kysyy et mitä? niin että mitä sä just lupasit mulle kertoo? ja sit vastaus on tyyliin et no äitillä on synttärit ja pitäis sinne mennä.
sillee, että et sitten olis kertonu ellen olis kysyny?!
pirulauta että mua toisinaan ottaa päähän toi!

onks mun mies ainoa puhumaton?! mitä tälle voi tehdä? (muuta kun avautua palstalla :D)

meillä lapset olleet kohta viikon reissussa ja juur miehelleni tossa valitin kun ei oo herralta kyl montaa sanaa viikossa kuulunut eli täältä löytyy tosi tuppisuu ja ite kun on kova höpötään alkaa meneen hermot , teen töitäkin yksin eli puhe kumppanit aika vähissä

ihanaa, en oo yksin :D

mutta ihan oikeasti mä toivoisin, että mulle kerrottais asiat mitkä myös mulle kuuluu, kuten tuo vakuutusjuttu ja moni muu. pitäköön omat asiansa omana tietonaan, mut jos asia jollain tapaa koskee mua tai mun perhettä tai mun omaisuutta, niin mä todellakin oletan, että mulle myös perhana puhutaan!! huh.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mitäs jos et enää kyselis? Antaisit olla tuppisuuna ja itsekin olisit. Kyllä se suunsa aukaisee jos on jotain vailla.

no huhhuh :D
kyllä tasan kyselen kun muuten se ei puhu mulle asioita mitkä mulle kuuluu!

Näköjään tuo miun ukko ei oo ainoa tuppisuu.=) Alkuun tosiaan jakso puhua tuntikausia puhelimessa, kerto tunteistaan yms. Nyt on yleensä ihan hiljaa, lypsämällä saa lypsää jotain puhetta. Aikani kun jankutin niin yrittihän se taas puhua, mut tuntu niin väkinäiseltä ne jutut niin annoin olla. Onneks edes pojalle jaksaa höpötellä.

Yhteistyössä