K
Kippuravarvas
Vieras
Kaks vaivasta päivää enään, mutta on niiiiin vastenmielistä mennä. Koskaan ei kukaan ole iloinen tai hyvällä tuulella, paskat vaan haistatetaan :kieh:
Huuuoooh |O
Huuuoooh |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Vanhainkodilla hoitajan sijainen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Vanhainkodilla hoitajan sijainen :snotty:
Onko ne mummot ja papat noin ilkeitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Noh, oma asenooituminen on kyllä tärkeintä... Siis vaikka muut on ihan täysiä kspäitä, niin ei kannata välittää. :hug:
Mä jäin toukokuussa virkavapaalle mun vakkariduunista, koska työyhteisö oli mielestäni ihan hanurista. Nyt oon sitte kesän keikkaillu eri paikoissa, ja huomannu, ettei se ruoho ookaan niin vihreetä aidan toisella puolella... Valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Vanhainkodilla hoitajan sijainen :snotty:
Onko ne mummot ja papat noin ilkeitä![]()
![]()
No on ne...pahempia kun kukaan uskoiskaantai itseasiassa vaan mummot
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Monesti jos on dementikkoja niin ne vasta agressiivisia onkin,kuuluu siihen taudin etenemisvaiheeseen :/ Mut ehkä nekin ajattelee että elämä lähenee loppuaan ja tulee asioita mitä ne ei voi tehdä itsenäisesti ja se niitä vasta v*tuttaakin :|